پس از فرو کش شدن سیل و طوفان اقدامات امدادی بسیج مقاومت در سطح مناطق حادثه دیده آغاز شد و بیش از 40 تیم خواهر و 50 تیم برادر در منازل حادثه دیدگان به کمک شتافتند.
کد خبر: ۸۷۳۹۲۹۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  سرگرد پاسدار سید مصطفی موسوی نژاد در گفتگو با بسیج مازندران در خصوص خسارت سیل و طوفان اخیر در مناطق شهری و روستائی سوادکوه شمالی گفت:  به محض اطلاع از وقوع حادثه در سوادکوه شمالی به برادران و خواهران حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان اعلام آمادگی کردیم.
 فرمانده سپاه سوادکوه شمالی افزود: پس از فرو کش شدن سیل و طوفان اقدامات امدادی بسیج مقاومت در سطح مناطق حادثه دیده آغاز شد و  بیش از 40 تیم خواهر  و 50 تیم برادر  در منازل حادثه دیدگان به کمک شتافتند.
 وی جابجایی اثاثیه منازل گرفتار شده در سیلاب اخیر  را توسط پاسداران و بسیجیان نواحی، حوزه ها و پایگاهها  موثر خواند و ادامه داد: سیل که از ساعت 5 صبح تا 6و نیم روز جمعه مردم را گرفتار کرد بالغ بر 40 الی 50 درصد به منازل ساکنین خسارت زد و موجب کنده شدن سقوف و خرابی دیواره های خانه ها گردید.
فرمانده و مسئول ستاد بحران  سپاه سوادکوه شمالی اظهار داشت: کمک به ایجاد سرپناه برای در امان ماندن از بارش های روز جمعه، جابجایی اثاثیه منازل آبگرفته و مهمتر دلداری دادن به حادثه دیدگان از اقدامات بسیج و سپاه در حادثه سیل و طوفان در سوادکوه شمالی بود.
موسوی نژاد بیان کرد: با تدابیر ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی  و با همکاری اداره آب و برق شهرستان  پس از گذشت قریب به کمتر از ده ساعت آب و برق مناطق حادثه دیده  شهری وصل گردید که باید از نیروهای تخصصی ادارات حوزه برق و آب تشکر کرد.
 فرمانده سپاه این شهرستان گفت: الحمدالله تاکنون تلفات جانی ناشی از حادثه اخیر گزارش نشده و بیشتر تلفات خرابی سقف منازل و دیواره آن بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها