اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با ارسال بلیط به حجت الاسلام خاموشی، و محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری این سازمان از آنها خواستند با خانواده هایشان به دیدن فیلم "فروشنده" بروند.
کد خبر: ۸۷۳۹۲۴۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با ارسال بلیط به حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری این سازمان از آنها خواستند با خانواده هایشان به دیدن فیلم "فروشنده" بروند.

 

این اتحادیه روز گذشته در نامه ای سرگشاده خطاب به خاموشی، با انتقاد از سیاست های متناقض این سازمان در زمینه سینمایی و اکران فیلم "فروشنده" نوشت: دولت در سال آخر از هر امکان در فضای فرهنگی در صدد کسب رای است و رفتارهایش بر این قاعده طبیعی است، اما آیا روحانی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی نیز به دنبال رای است که باعث به سخره گرفته شدن اقتضائات اسلامی و انقلابی می شود؟ روحانی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی خود با «یک خانواده محترم»، حاضر است دسته جمعی به تماشای فیلمی با محتوای آنچه در توضیحات ارائه شد، بنشیند؟ مدیران دیگر حوزه هنری که در مقابل این اقدام کوته بینانه ی دور از اصول انقلاب سکوت کرده اند چطور؟

 

فیلم "فروشنده" آخرین ساخته اصغر فرهادی است که محتوای آن باعث انتقادات فراوانی شده است.

ارسال نظرات