گروه جهادی مهاد بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در اردوی جهادی در روستاهای زیر استاق شاهرود شرکت کردند.
کد خبر: ۸۷۳۹۲۳۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گروه جهادی مهار متشکل از دانش آموختگان حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی شاهرود در اردوهای جهادی 3 روزه در روستاهای دیزج،جعفرآباد،حسین آباد و شهر رویان شرکت کردند.

این گروه جهادی متشکل از 7 دانشجو هر هفته در قالب اردوهای جهادی سه روزه با حضور در روستاهای زیر استاق شاهرود به فعالیت های فرهنگی،آموزشی و علمی برای دانش آموزان و دانشجویان این روستاها می پردازند.

محمد جلیلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه این گروه حدود دو ماه است که هفته ای سه روز در روستاهای زیر استاق شاهرود حاضر می شوند افزود: این گروه جهادی به فعالیت های مستمر فرهنگی و علمی آموزشی برای نوجوانان و جوانان این روستاها مشغول هستند و تا پایان شهریور ماه این برنامه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امسال اردوهای جهادی با استقبال خوب دانشجویان برگزار شده است گفت: همکاری دانشگاه ها و دستگاه های مسئول و مسئولین روستاها در اجرای برنامه ها اثربخش بوده است و امیدواریم بتوانیم این اردوها را در طول سال تحصیلی نیز در قالب اردوهای کوتاه مدت ادامه دهیم تا اثرگذاری کارها بیشتر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها