بيش از دو ميليارد ريال انواع لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق در محورهاي مواصلاتي استان كشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۷۳۹۲۰۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: در راستاي مبارزه با انواع قاچاق كالا و ارز، ماموران انتظامي شهرستان خدابنده حين كنترل خودرو هاي عبوري در سطح شهرستان خدابنده به يك دستگاه خودرو پژو 405 مشكوك ودستور ايست صادر كردند.

سردار عليرضا صالحي افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور ايست پليس با افزودن به سرعت خودرو از محل متواري كه با اقدام به موقع طي يك تعقيب وگريز كوتاه مدت دستگير شد.

وی اظهار داشت: پس از توقف خودرو ماموران در بازرسي از اين خودرو تعداد دو هزارو 400 عدد لوازم آرايش و بهداشتي به همراه 96 کيف زنانه قاچاق كشف كردند.

صالحي تصريح كرد: ماموران انتظامي شهرستان ايجرود در محور" زنجان –بيجار" به يك دستگاه سواري پژو مشكوك و پس از توقف در بازرسي از آن دو هزارو 462 قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق كشف كردند.

وی با اشاره به اينكه كالاهاي كشف شده به همراه سه متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع مربوطه شدند. افزود: ارزش كالاهاي كشف شده بيش از دو ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان زنجان خاطر نشان ساخت: در راستاي اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، پليس در سال جاري در سطح استان موفق شده است مقادير زيادي انواع كالاهاي قاچاق را از قاچاقچيان و سودجويان كشف كند.

ارسال نظرات