خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قزوین اذعان کرد: به جهت افزایش سطح کیفی و کمی بسیج در حوزه‌های عقیدتی و بصیرتی فرماندهان باید با وظایف خود آشنایی کامل داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۳۹۲۰۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون برگزاری دوره‌ تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه‌های بسیج استان اظهار کرد: دوره دو روزه‌ای با هدف توانمندسازی و ارتقای سطح دانش دینی و بصیرتی فرمانده‌های پایگاه‌های بسیج استان در قزوین برگزار می‌شود و می‌تواند تاثیرات مطلوبی را به همراه داشته باشد.

وی در ادامه به اهمیت فرماندهان در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره و اظهار کرد: فرماندهان در صف اول مبارزه با حملات فرهنگی و سیاسی دشمن قرار دارند، برای افزایش و ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت‌های بسیج در حوزه‌های عقیدتی و بصیرتی باید فرماندهان با وظایف و اهداف خود آشنایی کامل داشته باشند.

این مسئول با تبیین اهداف برگزاری این دسته از دوره‌ها خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری برنامه‌هایی از این دست، توجیه برنامه‌ها و اقداماتی در راستای تحول‌بخشی و اجرای برنامه‌ های طرح ریزی شده در آینده می‌باشد.

حجت‌الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در خاتمه با تاکید بر وظایف فرماندهان در مقابله با آسیب‌ها یادآور شد: به جهت افزایش کارآیی بسیج برگزاری دوره‌های آسیب‌شناسی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای فرماندهان پایگاهان بسیج امری حیاتی و لازم است.

1101/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها