فرمانده سپاه قدس گیلان:

نمایندگی ولی فقیه در سپاه رسالت خطیری را بر عهده دارد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رسالت خطیری را بر عهده دارد گفت: سپاه پاسداران حافظ انقلاب است و مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز حافظ پاسداران است.
کد خبر: ۸۷۳۹۱۹۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

به گزارش ایسنا، منطقه گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور در جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان  ضمن تقدیر از ماموریت خطیر نمایندگی در سپاه اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران حافظ انقلاب است و مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز حافظ پاسداران است.

وی حضور حجت الاسلام و السلمین معتمد را در سپاه قدس یک فرصت ارزشمند دانست و افزود: نوع مدیریت ایشان تجربه بسیار موفقی برای سپاه استان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تبریک به مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان مبنی بر کسب موفق‌ترین نمایندگی ولی فقیه در سپاه یادآور شد: این موفقیت متاثر از مدل مدیریتی حجت الاسلام معتمد و همکاران ایشان است.

سردار عبدالله‌پور حوزه اعتقادی و امربه معروف را از ضروریات قطعی امروز سپاه دانست و گفت: باید تهدیدها را بفهمیم و تشخیص شناسایی و برنامه‌ها را مطابق با آن جهت دهیم.

وی تهدید سیاسی را مهمترین خطر تهدید کننده انقلاب دانست و گفت: روحانیون باید شبانه روز در این زمینه تبیین و تحلیل‌های مناسب برای آحاد جامعه داشته باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان روحانیون و بسیج طلاب را آیینه تمام نمای امربه معروف و نهی از منکر در مجموعه سپاه عنوان کرد و گفت: روحانیون سربازان گمنام امام زمان هستند و بدور از هرگونه تعلقات دنیوی باید به روشنگری بپردازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار