خبرهای داغ:
سردار شاهچراغي؛

برگزاري رزمايش الي بيت المقدس با حضور 10 هزار نفري بسيجيان در سمنان

فرمانده سپاه استان سمنان از برگزاري رزمايش الي بيت المقدس با حضور 10 هزار نفر از بسيجيان در منطقه عمومي سمنان خبر داد و گفت:‌اين رزمايش اوايل مهرماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۹۱۸۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، پيش از ظهر امروز سردار سيدمحمدتقي شاهچراغي فرمانده سپاه استان سمنان و حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا قندهاري مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در اين يگان به اتفاق معاونت هاي تخصصي برگزار كننده رزمايش الي بيت المقدس در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از قبيل آماد، مهندسي،‌فرهنگي، عمليات ، روابط عمومي در سپاه هاي نواحي و ستاد سپاه استان سمنان در منطقه عمومي محل برگزاري رزمايش الي بيت المقدس سمنان حضور يافتند و از نزديك به بررسي كمبودها و نقاط ضعف و قوت بررسي كردند.

فرمانده سپاه استان سمنان در اين بازديد اظهار داشت: رزمايش بزرگ الي بيت المقدس بايد به نحو شايسته اي با حضور و تلاش تمامي دست اندركاران برگزار كننده اجرا شود و ماحصل آن كسب رضايت حداكثري بسيجيان و مردم از اين رزمايش باشد.

سردار شاهچراغي برگزاري شايسته بدون هيچ كم و كاستي و عيب و نقص اين رزمايش را مستلزم پاي كار آمدن تمامي نيروها و در اختيار گذاردن امكانات و توان تمام شهرستان هاي استان عنوان كرد و افزود: اين رزمايش به صورت متمركز و استاني در سمنان اوايل مهرماه با حضور 10 هزار نفر از بسيجيان گردان هاي بيت المقدس در منطقه عمومي رزمايش برگزار خواهد شد.

وي بر توجه بر اطلاع رساني دقيق و به موقع به همه بسيجيان تأكيد كرد و گفت: اقدامات قبل از برگزاري رزمايش بايد به صورت دقيق و حساب شده و منظم انجام شود تا رزمايش به نحو مطلوبي در موعد مقرر برگزار شود.

فرمانده سپاه استان سمنان يادآور شد: تمهيدات لازم براي انتقال تمامي بسيجيان شركت كننده در رزمايش الي بيت المقدس با قطار از شهرستان ها به سمنان ديده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها