سهم استان از 11 میلیون بیمه شده همگانی بیمه سلامت کشور را 112 هزار نفر است.
کد خبر: ۸۷۳۹۱۲۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان در آئین بهره‌برداری از ساختمان اداره کل بیمه سلامت استان زنجان، سهم استان از 11 میلیون بیمه شده همگانی بیمه سلامت کشور را 112 هزار نفر خبر داد و گفت: در سال 92، 170 هزار عملیات مربوط به تعویض و یا ابطال دفترچه هم انجام شده است.

مجید صادقی تکمیل ساختمان اداره کل بیمه سلامت را یکی از تکالیف مدیریتی خود به هنگام تحویل گرفتن مسئولیت خود اعلام و افزود: با وجود همه تنگناها و مشکلات، عملیات اجرایی این پروژه از سال 93 آغاز شد.

وی به همزمانی آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان اداره کل بیمه سلامت با آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره و اضافه کرد: با وجود همه دشواری‌های پیش‌‌‌رو به لطف هماهنگی و حمایت سازمان و همکاری مسؤولان استانی ضمن تحقق پوشش بیمه همگانی مردم، ساختمان اداره کل بیمه سلامت هم در کوتاه‌ترین زمان پیش‌بینی شده به سرانجام رسیده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با تاکید مجدد بر همراهی مسؤولان امور عمرانی استان با بیمه سلامت استان برای به سرانجام رساندن این پروژه ادامه داد: شرکت‌های خدمات رسان هم با فراهم کردن زیرساخت‌ها به تحقق هدف مورد نظر کمک قابل توجهی کرده‌اند.

وی از ارائه 400 هزار خدمت در دفاتر پیشخوان بیمه سلامت در امور بیمه گری در سال 93 خبر داد و گفت: همه این اقدامات بدون افزایش نیرو و با افزایش راندمان کاری انجام شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان ادامه داد: حدود 180 هزار سند بیمارستانی و سرپایی هم توسط کارکنان بیمه سلامت مورد رسیدگی قرار گرفته، ضمن اینکه پرداخت‌های بیمه سلامت از 54 میلیارد تومان سال 92 به 175 میلیارد تومان در سال 94 رسیده است.

صادقی با اشاره به اینکه زنجان مرکز ثقل استان‌های شمال غرب کشور محسوب می‌شود، ابراز کرد: این مرکز ثقل بودن موجب عنایت خاص سازمان به این استان برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف تدوین شده محسوب می‌شود تا بتوان مدیریت امور را انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را برای عدم ایجاد اختلال در خدمات‌‌رسانی به جامعه هدف در مدت زمان انتقال ساختمان انجام داده است، ادامه داد: جابه‌جایی در ماه رمضان انجام شد که تعداد مراجعان سازمان کاهش می‌یابد

ارسال نظرات