خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: تعداد 20 باب منزل خرید و فروش مواد مخدر پلمب و 22 باند بزرگ که در امر فروش مواد مخدر فعالیت می‌کردند منهدم شد که 270 نفر از اعضای این باندها شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۷۳۹۰۷۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به مأموریت‌های پلیس استان در برخورد با کانون‌های جرم اظهار کرد: پس از چند ماه کار تحقیقاتی، اطلاعاتی و عملیاتی روز پنجشنبه 11 شهریورماه رزمایش بزرگ بقیةالله الاعظم با هدف پاک‌سازی یکی از مناطق حاشیه‌نشین جنوب اصفهان که به کانونی برای توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر تبدیل‌ شده با حضور تمامی واحدهای عملیاتی اجرا شد.

وی از مدت‌زمان چهار ساعته این عملیات خبر داد و گفت: تعداد 20 باب منزل که به پاتوقی برای خرید و فروش و مصرف مواد مخدر تبدیل‌ شده بود با حکم مقام قضائی پلمپ، 22 باند بزرگ که در امر فروش مواد مخدر فعالیت می‌کردند منهدم و 270 نفر از اعضای این باندها دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات طی بازرسی از منازل متهمان مقادیری مواد مخدر کشف، 50 عدد موتورسیکلت و خودروی مسروقه به همراه یک میلیارد ریال وجه حاصل از فروش مواد کشف و توقیف شد.

سردار آقاخانی در خصوص فعالیت اعضای باندهای دستگیرشده گفت: این باندها به‌ صورت حرفه‌ای در زمینه خرید و فروش مواد مخدر عمل می‌کردند به‌ طوری‌ که مکانی مخصوص برای دریافت پول اختصاص داده و سالن‌های مجهزی را نیز برای مصرف معتادان تعبیه کرده بودند.

وی از بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات عملیاتی پلیس در این عملیان خبر داد و عنوان کرد: این عملیات به‌ طور ویژه و غافلگیرانه انجام شد به‌ نحوی‌ که متهمان دستگیر شده در حال مصرف مواد مخدر و همچنین خرید و فروش مواد افیونی بودند که از تمام این صحنه‌ها مستندسازی صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان این منطقه را سومین مرکز جرم پاک‌سازی‌ شده توسط مأموران پلیس دانست و افزود: رزمایش‌های مشابه در مناطق حاشیه‌ای و آلوده استان اجرا خواهد شد و پلیس اصفهان اجازه نخواهد داد عده‌ای سودجو، فرصت‌طلب و هنجارشکن منطقه‌ای را به کانون جرم تبدیل کرده و نقشه‌های شوم خود را برای آلوده کردن جوانان اجرا کنند.

سردار آقاخانی در پایان تصریح کرد: با هماهنگی و تعامل خوبی که بین دستگاه قضائی و پلیس استان وجود دارد به یاری خداوند مجال نفس کشیدن را به مجرمان و خلافکاران نخواهیم داد و ان شاء الله سال 95، سال سیاهی برای تبهکاران و باندها و شبکه‌های فساد خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها