خبرهای داغ:
همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه (ع) جشن شکوفه ها با حمایت خیرین جهت تامن نیاز های تحصیلی ایتام در تاکستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۳۹۰۷۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه (ع) جشن شکوفه ها با حضور خیران نیکوکار برگزار شد.

فرهاد کَرد مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تاکستان با قدردانی از حضور خیران نیکوکار اظهار کرد: رسیدگی به ایتام ارزش والایی دارد اهمیت آن برای همه ما روشن و اشکار است.

وی ادامه داد: شهرستان تاکستان داراي یک هزار و 850 حامي اكرام است كه حمایت از 205 يتيم و 499 حامي نیز در قالب طرح محسنين حمایت از 222 نفر از فرزندان تحت حمایت را بر عهده دارند.

 کَرد افزود: کمک خیران نیکوکار تأثیر بسزایی در روند خدمتی کمیته امداد امام (ره) به نیازمندان دارد چراکه اتکای امداد براساس سیاست های ابلاغی بر توجه به مشارکت های مردم و کاستن از اتکا به بودجه دولتی است.

وی تصریح کرد: اجرای این سیاست جز در راستای افزایش اعتماد مردمی میسّر نمی شود، البته اعتماد مردم به امداد سرمایه ای است که امروز در امداد وجود دارد و امروز ما در کنار بهره مندی از نعمت سرمایه مردمی، بر افزایش این سرمایه نیز همت داریم تا بتوانیم سطح خدمات خود را به نیازمندان ارتقا دهیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تاکستان یادآورشد: اعتماد مردم حاصل سال ها تلاش خالصانه امدادگران است که با نفس قدسی امام (ره) حاصل شده و امروز پشتوانه تلاش های امداد در مسیر آینده است.

گفتنی است اين برنامه با حمایت مالی و معنوی حامیان طرح اکرام و قُلك هاي اهدايي توسط مدارس برگزار شد كه با کمک حامیان بالغ بر مبلغ 215 میلیون اجرا و به 90 نفر از دانش آموزان هدایای تحصیلی خیران اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها