به همت ناحیه مقاومت شهرستان اسدآباد (همدان) برگزار شد:
یادواره 13 شهید قراویز و محله مسجد علی ابن ابیطالب‌(ع) اسدآباد(استان همدان) با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهیدپرور و بسیجیان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۸۹۶۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، یادواره 13 شهید قراویز و محله مسجدعلی ابن ابیطالب‌(ع) اسدآباد با حضور مدیرکل حفظ آثار و بنیاد ارزش‌های اسلامی همدان، جانشین تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان، فرمانده ناحیه اسدآباد و جمعی از مسئولان و مردم شهیدپرور و بسیجیان این شهرستان برگزار شد. 

فرمانده ناحیه اسدآباد در این مراسم با اشاره به روحیه شهادت‌طلبانه شهدا در دوران دفاع مقدس، بر پشتیبانی ازولایت و استکبارستیزی تأکید کرد.

سرهنگ حسن مرادی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از میهن اسلامی، پشتیانی از ولایت و مقابله با جهان‌خواران در جبهه‌هاحضور یافتند، گفت: باید امروز با بصیرت‌دهی به جامعه در مراسم یادواره شهدا روحیه شهادت طلبی در جامعه را تقویت کرد.

مدیرکل حفظ آثار و بنیاد ارزش‌های دفاع مقدس همدان نیز با اشاره به نقش اسدآباد در دوره‌های مختلف انقلاب گفت: این شهرستان با نیروهای انقلابی که داشت، در دوران دفاع مقدس نیز سهمی بزرگی داشت و به عنوان تاج افتخار استان همدان محسوب می‌شود.

سردار مهدی ظفری با بیان خاطراتی از شهدا در دوران دفاع مقدس و به خصوص شهدای قراویز، گفت: اگر امروزدر کشورمان امنیت حاکم است ،همه را مرهون خون پاک شهدایی هستیم که تقدیم انقلاب شدند.   

انتهای پیام/گ  

ارسال نظرات