بسیجیان جهادگر جوین، با حضور در روستاهای کم برخوردار شهرستان، برای زدودن رنگ محرومیت از این روستاها وارد میدان سازندگی شدند.
کد خبر: ۸۷۳۸۹۳۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
فرمانده حوزه بسیج امام جواد(ع) سپاه ناحیه جوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای جهادی اظهار داشت : یکی از اقدامات بسیج، برگزاری اردوهای جهادی است که برای توسعه در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در مناطق محروم صورت می گیرد.
 
سردار آبادی افزود: در همین راستا، تعدادی از بسیجیان جهاد گر حوزه امام جواد (ع) شهرستان جوین، اقدام به برگزاری اردوی جهادی در روستاهای محروم این شهرستان کردند
وی تصریح کرد: در این اردوی جهادی بسیجیان به ارائه خدمات مختلف در عرصه های عمرانی، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصاد مقاومتی، می پردازند.
 
فرمانده حوزه بسیج امام جواد (ع) بیان داشت: ما در این اردو به دنبال اهدافی مثل بهره مندی از توانمندی‌های جوانان درجهت غنی‌سازی اوقات فراغت آن ها، تقویت مبانی اعتقادی و اخلاقی بسیجیان، تقویت فرهنگ مشارکت پذیری جوانان و ایجاد فضایی مناسب برای فعالیت‌های گروهی نیز هستیم.
 
وی یادآورشد: توسعه فرهنگ محرومیت زدایی و تقویت روحیه جهادی از دیگر اهداف برگزاری این اردو است سردارآبادی در پایان با بیان اینکه اردوهای جهادی فرصت مناسبی برای هر نوع خدمت رسانی به مردمی است که در مناطق محروم زندگی می کنند، گفت: اردوی جهادی بسیجیان حوزه امام جواد (ع) شهرستان جوین، با حضور ۲۰ نفر بسیجی، از هشتم شهریور در سه روستای ارگ، رامشین و برغمد آغاز شده است و به مدت ۷ روز ادامه می یاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها