خبرگزاری بسیج: یکی از مسئولان اجرایی سپاه عاشورا در جمع کارکنان سپاه کلیبر، با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که اگر ستونی از ستون های انقلاب بلرزد آن را به سپاه می بندیم، گفت: باید پاسداران و سپاه به این همه اعتماد رهبری پاسخ دهند چراکه سپاه متولد و بزرگ شده دامن انقلاب است و هدفی جز حراست از نظام اسلامی و انقلاب ندارد.
کد خبر: ۸۷۳۸۹۲۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، زمانی با اشاره به اینکه سپاه و پاسداران حافظان انقلاب بوده و وظیفه حراست از دستاوردهای نظام بر عهده پاسداران است، افزود: امروز جامعه با هجمه های مختلف فرهنگی به خصوص از طریق شبکه های اجتماعی مواجه شده و باید جامعه را در مقابل این همه هجمه مصون نگه داشت.

وی تاکید کرد: سپاه باید با همه قدرت به مقابله با جنگ نرم دشمن و هجمه های فرهنگی و ضد اخلاقی شبکه های اجتماعی بیاید و ضمن حراست از دستاوردهای نظام، فرهنگ غنی اسلامی و دینی را ترویج دهد و پاسدارن را به عنوان الگو برای جوانان معرفی کند.

زمانی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که اگر سپاه نبود کشور هم نبود، خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج این فرمایش امام راحل را به صورت عملی و در مواجهه با بحران ها و فتنه ها به خوبی نشان داده و کشور را تا به امروز در مقابل هرگونه آسیب های سخت و نرم مصون نگه داشته است.

وی مردم را مستحکم ترین پشتوانه برای سپاه خواند و اظهار داشت: سپاه باید محل رجوع مردم و پاسداران باید ارتباط مستمر با مردم داشته باشند و خود را از مردم و برای مردم بدانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها