سهمانی در پاسخ به این سؤال که چه زمان جانشین وی در بانک توسعه تعاون مشخص می شود، گفت: فعلا بانک سرپرست دارد و در آینده ای نزدیک مدیرعامل جدید بانک مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۸۸۹۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، چندی پیش قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور از جایگزین شدن دو مدیر نجومی به جای مدیران نجومی عزل شده دو بانک دولتی خبر داده بود. مدیرانی که وی از آن‌ها سخن گفته بود، محمد علی سهمانی و مرتضی اکبری بودند که به عنوان مدیران عامل جدید بانک‌ رفاه کارگران و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منصوب شده بودند.

سهمانی قبل از اینکه مدیرعامل بانک رفاه کارگران شود، مدیرعامل بانک توسعه تعاون بود و با رفتن علی صدقی به عنوان جانشین وی معرفی شد. گفته می‌شود سهمانی در زمانی که مدیرعامل بانک توسعه تعاون بوده حقوق نجومی دریافت می‌کرده و قاضی سراج نیز از این موضوع انتقاد کرده است.

البته واکنش سهمانی به اظهارات قاضی سراج قابل پیش‌بینی بود. مدیر عامل بانک رفاه در واکنش به سوال خبرنگار حوزه بانک و بیمه خبرگزاری بسیج، درباره اظهارات رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نجومی بودن وی سکوت اختیار کرد و تمایلی به پاسخگویی نداشت. وی حتی  این اظهارات را تکذیب نکرد تا شائبه نجومی شدن وی بیش از پیش به حقیقت نزدیک شود.

محمد علی سهمانی اصل مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پاسخ به این سؤال که چه زمان جانشین وی در بانک توسعه تعاون مشخص می‌شود، گفت: فعلا بانک سرپرست دارد و در آینده ای نزدیک مدیرعامل جدید بانک مشخص خواهد شد.
 

ارسال نظرات