فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد در معیت معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش ناحیه دو یزد، جانشین سازمان بسیج دانش آموزی استان و فرمانده حوزه دو شهید حسینیان از دو طرح هجرت 3 بازدید نمودند.
کد خبر: ۸۷۳۸۸۶۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرگرد دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد در معیت معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش ناحیه دو یزد ، جانشین سازمان بسیج دانش آموزی استان و فرمانده حوزه دو شهید حسینیان از دو طرح هجرت 3 بازدید نمودند.

در این بازدید که در محل کارگاه تعمیر وسایل آموزشی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو یزد انجام گردید فرمانده ناحیه ثارالله از زحمات و تلاشهای دانش آموزان بسیجی در راه اجرای طرح هجرت3 تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از روحیه کار و تلاش بسیجیان گفت:شما می توانستید اکنون در منزل به استراحت خود را با بازی های رایانه ای و فضای مجازی سرگرم کنید ولی صبح زود به این کارگاه می آیید وکار می کنید.

در ادامه طباطبایی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو یزد ضمن تایید سخنان فرمانده ناحیه ثارالله از زحمات دانش آموزان و مدیران کارگاه تشکر کرد ورمز موفقیت را سحر خیزی وتوجه به معنویات وتلاش و کوشش دانست.

در این بازدید جانشین سازمان بسیج دانش آموزی سپاه الغدیر یزد به همراه مدیریت های سازمان حضور داشت و مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله و مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو نیز در معیت فرمانده حوزه دو بسیج دانش آموزی شهید حسینیان در کارگاه حضور بهم رساند.

شایان ذکر است دانش آموزان بسیجی در طرح هجرت 3 در این کارگاه میز، نیمکت، صندلی و کمدهای فزسوده و تخریب شده را تعمیر ، رنگ آمیزی و قابل استفاده مجدد می نماید.

در طرح هجرت 3 حوزه بسیج دانش آموزان شهید حسینیان تعداد 80 نفر از دانش آموزان بسیجی ثبت نام شده از اول فصل تابستان تا انتهای تابستان در 8 دوره شرکت می کنند.

ارسال نظرات