فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله از برگزار کنندگان یادواره سومین شهید محراب آیت الله صدوقی (ره) و سرداران شهید شهرستان یزد و شهدای حوزه 6 امام علی (ع) با عنوان "ستارگان راه: تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۷۳۸۸۵۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزار ی بسیج از یزد، "دهقان" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله به مناسبت برگزاری یادواره ستارگان راه حوزه امام علی (ع) بیانیه ای صادر کرد.

بسم االله الرحمن الرحیم

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست ( مقام معظم رهبری مدظله)

هدف از برگزاری یادمان ها و یادواره های شهدا زنده نگه داشتن روحیه شهادت، ایثارگری ، جوانمردی و مردم داری و خدمت صادقانه انجام دادن به مردم عزیز ایران می باشد.

 همان گونه که مستحضرید یادواره ستارگان راه که چند ماه است با همت فرمانده حوزه امام علی (ع) و "رستگاری" دبیر یادواره  بصورت شبانه روزی فعالیت داشتند تا بتوانند در سه شب این برنامه را به بهترین وجه ممکن برگزار نمایند که در این راه از تمام کمک های بسیجیان حوزه و خیرین بزرگوار و بسیجیان گردان انصار العباس استفاده نمودند تا این یادواره کم نظیر که در میدان امیرچخماق در جوار گلزار شهدای گمنام هم راه با برپایی نمازجماعت مغرب و عشاء در حضور سخنرانان کشوری و لشکری برگزار گردید که مورد تایید مردم غیور یزد قرار گرفت و حتی عده ای از مردم شهید پرور یزد درخواست داشتند این برنامه ها بصورت ماهانه یا فصلی برگزار گردد.

فرمانده ناحیه ثارالله از کلیه بسیجیان حوزه امام علی (ع) ،گردان انصار العباس، مردم خیر، پاسداران، سربازان، ادارات و نهادهایی که همکاری لازم را داشتند تا این کار عظیم برگزار شود تقدیر و تشکر نمودند و از خداوند منان درخواست طول عمر پر برکت و موفقیت در زندگی برای آنان خواستار شدند.

فرمانده افزود:تا زمانی که این مراسمات برگزار می گردد این کشور اسلامی بیمه خواهد شد و هیچ کس نمی تواند به این کشور اسلامی تعرض نماید.

اجرتان با شهدا والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته


ارسال نظرات