خبرگزاری بسیج: جانشین سپاه امامت تبریز در حاشیه اعزام این کاروان گفت: از کارهای مهم فرهنگی و نیاز امروز فرهنگ سازی بزرگداشت مناطق عملیاتی شمالغرب است چراکه این مناطق از کشور آن چنان که انتظار است معرفی نشده است.
کد خبر: ۸۷۳۸۸۲۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

 محمدرضا عبداله زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، اظهار امیدواری کرد: با تدابیر و تصمیم های لازم و برنامه ریزی های مدون نسبت به گسترش و فرهنگ سازی و آشنا کردن جوانان با این مناطق اقدامات شایسته ای صورت گیرد.

وی افزود: همه امنیت و آرامش و رفاه خود را مدیون شهدای انقلاب اسلامی از دوران دفاع مقدس تا امروز که رزمندگان به نام شهدای مدافع حرم از اسلام ناب دفاع می کنند هستیم بنابراین باید برای ادای دین به این همه ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی با همه وجود کار کنیم.

عبداله زاده خاطرنشان کرد: کار جهادی، علمی، فرهنگی و آمادگی نظامی و امنیتی و دفاعی و همه و همه ملزومات مقابله با دشمن هستند و باید آماده کنیم چراکه دشمن هیچ وقت از دشمنی خود دست بر نخواهد داشت.

وی ادامه داد: کاروان زیارتی بسیجیان سپاه ناحیه امامت تبریز از یادمان های شهدای تمرچین و پیرانشهر و سه راهی محمدیار بازدید کرده و برنامه های فرهنگی مختلفی در این یادمان ها برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات