سید باقر حسینی در واکنش به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه هدف اصلی مذاکرات برداشته شدن تحریم‌ها نبوده، بلکه حفظ عزت کشور بوده بیان داشت: این ادعای بی اساسی است.
کد خبر: ۸۷۳۸۷۷۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
سید باقر حسینی نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه هدف اصلی مذاکرات برداشته شدن تحریم‌ها نبوده، بلکه حفظ عزت کشور بوده  بیان داشت:  این ادعای بی اساسی است.

حسینی در ادامه این مطلب با اشاره به تاکیدات واضح و شفاف امام خامنه‎ای در خصوص هدف اصلی مذاکرات که لغو تحریم‎ها بود توضیح داد: حتی شخص  آقای ظریف و سایر اعضای تیم مذاکره کننده بارها تاکید داشتند که در روز اجرای برجام همه تحریم‎ها لغو شد.

وی بیان کرد: گرچه ممکن است این نوع اظهارات به دلیل پیروزی در انتخابات پیش رو باشد اما باید توجه داشت، مسئولان ما اگر اشتباهی کردند و خسارتی وارد کردند باید عذرخواهی و اعلام کنند اشتباه کردیم و برای پوشاندن اشتباهات خودشان یک اشتباه دیگر انجام ندهند چرا که این مسئله به ضرر مملکت و خیانت به ملت است.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه عدم انجام تعهدات از جانب طرف مقابل شکست مذاکرات است گفت: این چه عزتی است که در این چند سال مذاکره صنعت هسته‎ای به عقب رانده شد و غنی سازی بیست درصد کاهش یافت؟

حسینی در خاتمه تاکید کرد: عزت کشور در این است که با شهامت تمام در مقابل طرف مقابل بایستیم همچنان که عزت کشور در گرو اقتدار ملت ایران و اتکای آنها به خداوند متعال است.
ارسال نظرات