مشاور فرهنگي بانك مهراقتصاد استان سمنان گفت:‌ بانکداری اسلامی تأمين كننده عدالت اجتماعي در جامعه است و اين را نخستين هدف نظام اقتصاد اسلام مي داند.
کد خبر: ۸۷۳۸۷۱۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، حجت الاسلام محمدجواد يوسفي در ديدار با مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان كه در دفتر اين نمايندگي اين يگان با حضور كاركنان اداره امور شعب بانك مهر اقتصاد استان سمنان برگزار شد، ضمن تأكيد بر اهميتي كه اسلام بر كسب مال حلال دارد، اظهار داشت: آنچه در بانکداری اسلامی مدنظر است کارآمدی بانکداری بدون ربا در ایجاد عدالت اجتماعی است.

وي افزود: بانکداری اسلامی تأمين كننده عدالت اجتماعي در جامعه است و اين را نخستين هدف نظام اقتصاد اسلام مي داند.

مشاور فرهنگي بانك مهراقتصاد استان سمنان در ادامه به فعاليت هاي بانك مهر در زمينه فرهنگي اشاره كرد و گفت:‌ سعي و اهتمام ما اين است كه با توجه به مناسبت هاي مختلف برنامه ها نيز برگزار شود كه از جمله آنها برپايي مراسم قرائت زيارت عاشورا،‌مولودي خواني، بيان احكام شرعي، برگزاري كلاس هاي اخلاق، تفسير و تجويد و مسابقات فرهنگي و چندين و چند برنامه متنوع فرهنگي است.

يوسفي همچنين يادآور شد: با توجه به هفته بانكداري اسلامي غرفه اي با همين محوريت نيز به همت بانك مهر اقتصاد استان سمنان داير شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها