بیانیه بسیج دانش آموزی بوشهر در واکنش به لایحه دولت؛

قوانین اسلام برای حمایت از کودکان کامل تر است یا قواعد حقوق بشر آمریکایی

مگر قوانین اسلامی برای ما و برای حمایت از کودکان ما کافی و کامل نیست که بخواهیم قوانین و قواعدی از جنس حقوق بشر آمریکایی وضع کنیم حتی در این صورت که با احکام اسلامی ما مغایرت دارد؟
کد خبر: ۸۷۳۸۶۹۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲



 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،  و اعدو ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله (انفال-60)

سربازان حقیقی انقلاب شما دانش اموزان هستید و انقلاب چشم انتظار شماست. (مقام معظم رهبری)

بسیج منشا رویش ارزش ها و بسیجی، تشنه ی ارزش های اسلامی است. حفظ این ارزش ها زمانی میسر است که فرهنگ بسیجی در جامعه اسلامی عمومیت یابد و ترویج چنین فرهنگی نیازمند اموزش آن به دانش اموزان است تا از همان دوران کودکی، با فرهنگ بسیجی آشنا شده و آن را سر منشا زندگی و آینده خویش قرار دهند.

نتیجه این تفکر بوده است که "فهمیده" ها را رشد داد و  به رجایی ها و دیالمه ها و احمدی روشن ها تبدیل کرده است.

شما خود بر تاثیر بسیج و بسیجی در حفظ و تداوم انقلاب آگاه هستید و از نزدیک نظاره گر بودید که چگونه 36 هزار دانش آموز بسیجی زیر توپ و تانک به خاک و خون کشیده شدند تا اکنون با افتخار سر خود را بالا گرفته و در مقابل تمام دنیا به استقلال و امنیت کشورتان درحالی که چه در اطراف ما و چه در قلب اروپا این نعمت را ندارند، افتخار کنید.

آیا می شود بدون بسیج دانش آموزی به فرمان امام راحل مبنی بر بسیج دهها میلیونی تحقق داد و ادعا کرد که می توان به تاکید رهبری بر کار انقلابی در مدارس جامه عمل پوشاند؟

مشکل ما تنها بسیج دانش آموزی و این لایحه نیست بلکه مشکل اصلی این است که این لایحه از دل سازمانی زاده شده است که امام (ره) او را حقوق بشر امریکایی خواند و چشم پوشی های متوالی از زمان جنگ هشت ساله تا کودک کشی های امروز رژیم اشغالی آن را به ما ثابت کرد. چگونه شده که ما تجربه ها را، تاریخ را و مبانی امام را فراموش کرده ایم و به یک پروتکل اختیاری اصرار می ورزیم؟!

آیا دشمنان ما از مسلح بودن کودکان ما حرف می زنند؟

بگذارید که بفهمند کودکان ما از همان لحظه تولد بر علیه استکبار و ظلم، مسلح اند و بگذارید از این تفکر بترسند و به یاد بیاورند شهدای زیرپانزده ساله ی ما را که به اسلام مسلح بودند و برای جنگیدن در شناسنامه های خود دست می بردند و امام و پیشوای ما آنها را رهبر خود خواند؟

آیا می خواهید ما خط و مشی رهبر امام خود را فراموش کنیم؟

مگر نمی دانیم که دشمنان این نظام به دنبال بهانه اند تا پرچم تحریمی جدید علیه ما علم کنند پس چرا به سازمانی که برای ما هیچ فایده ای نداشته و به اسم حمایت از مظلوم برای نفع ظالم کار می کند تن می دهیم و به وعده های او دل خوش می کنیم در صورتی که خداوند در سوره نسا می فرماید: «وعده و نوید شیطان چیزی بجز غرورو فریب خلق نیست»

مگر قوانین اسلامی برای ما و برای حمایت از کودکان ما کافی و کامل نیست که بخواهیم قوانین و قواعدی از جنس حقوق بشر آمریکایی وضع کنیم در صورتی که با احکام اسلامی ما مغایرت دارد؟

 

در پایان باید گفت که بسیج در قشر دانش آموزی سال هاست که دارد بار انقلابی سازی، ارزشی سازی و جهت دهی دینی را انجام می دهد آن هم با اخلاص، با افتخار، با روحیه ی انقلابی و ولایت محور. تشنج در این نظام سبب آسیب های جبران ناپذیری می شود که شاید غیر قابل تصور باشد.

مسئولان ما و آن ها که پشت پرده ایده تقدیم چنین لایحه ای آن هم در این برهه حساس در زمان –که در موقعیت خاص منطقه غرب آسیا و زمان پیش رو تا رویدادهای آینده کشور قرار داریم- باید بدانند که بسیجیان به همه چیز آگاهند، غیر ممکن است که دانش آموزان با فراموشی مواضع محکم هم خویشان خود در سال های نه چندان دور، درگیر حواشی ایجاد شده و صداهای پراکنده که با هدف برهم زنی تمرکز مردم به گوش می رسد، شوند.

انشالله که خداوند توفیق خدمت به نظام را به همگان نصیب فرماید.

و السلام علیکم

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار