رئیس هیات تیراندازی شهرستان جم گفت: تیم گاز جم در مسابقات المپیاد وزارت نفت 1 مدال طلا و 1مدال برنز انفرادی را کسب کردند و همچنین قهرمانی رشته تپانچه بادی و نائب قهرمانی رشته تفنگ بادی این مسابقات را بدست آوردند.
کد خبر: ۸۷۳۸۶۲۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳




به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان جم استان بوشهر، سید حبیب بحرالعلوم در جمع خبرنگاران گفت:  بانوان تیرانداز زیر 26 سال گاز شهرستان جم که چندی پیش در مسابقات المپیاد گاز اصفهان مدالهای رنگارنگی کسب کرده بودند، جهت شرکت در مسابقات المپیاد وزارت نفت 8 شهریور انتخاب شدند.

رئیس هیات تیراندازی شهرستان جم افزود: تیم گاز جم در این مسابقات 1 مدال طلا و 1مدال برنز انفرادی  را کسب کردند و همچنین قهرمانی رشته تپانچه بادی و نائب قهرمانی رشته تفنگ بادی این مسابقات را بدست آوردند.

نائب رئیس هیات تیراندازی شهرستان جم نیز در این خصوص گفتمیترا شادمان در رشته تپانچه بادی با کسب 368 امتیازدر سکوی نخست ایستاد و برای دومین بار قهرمانی را از آن خود کرد؛ همچنین عاطفه کریمی که در مسابقات المپیاد نفت در رشته تفنگ بادی مقام اول را کسب کرده بود اینبار با کسب امتیاز373 در جایگاه سوم و به  مدال برنز دست یافت.

آسیه اوجی فرد بیان کرد: مربیگری این تیم را شهدخت پیرایش بر عهده داشت و هانیه پیرعلی با کسب 339 امتیاز در رشته تپانچه بادی تیمی به همراه میترا شادمان در سکوی قهرمانی قرار گرفتند.

وی افزود:  همچنین تیم گاز در رشته تپانچه بادی با کسب امتیاز1065 مقام اول و درشته تفنگ بادی  با کسب امتیاز 1111به مقام دوم رسیدند

اوجی خاطر نشان کرد:در رشته تپانچه بادی، میترا شادمان با امتیاز 368 مقام اول، پرنیان قاسمی آذر با امتیاز 362 مقام دوم ، عاطفه مرادی با امتیاز 359 مقام سوم و در رشته تفنگ بادی، سندس منصور نژاد با امتیاز 377 مقام اول ، مبینا حیدری با امتیاز 374 مقام دوم و عاطفه کریمی با امتیاز 373 مقام سوم را کسب کردند./انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها