رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی استان بوشهر مطرح کرد؛

صدور مجوز فعالیت 200 کانون فرهنگی، تبلیغی در استان بوشهر

رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی استان بوشهر گفت: دس استان بوشهر صدور مجوز فعاليت برای 200 کانون فرهنگی، تبلیغی استان بوشهر در راستای نشر فرهنگ اسلامی و مقابل با شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۳۸۶۰۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سعيد نوذری در جمع خبرنگاران رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی استان بوشهر گفت: در راستای نشر فرهنگ اسلامی و ترویج رهنمودهای حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و تقویت جبهه فرهنگ انقلاب  اسلامی، تشکل‌های مذکور از رشد و جهش مناسبی برخوردار بوده‌اند و ان شالله با تدابير انديشيده شده به‌زودی شاهد امواج  خلاقانه اثرگذار و فراگيري، در مسير جهت‌دهی و تقويت جريان فرهنگ و مذهب در جامعه خواهيم بود .

وی اظهار کرد: تاکنون مجوز 200 کانون فرهنگی، تبلیغی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان صادر گردیده است.

رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی استان بوشهر افزود: تشکل‌های مذکور متشکل از جوانان مؤمن انقلابی هستند که در استان بوشهر به تبلیغ اسلام ناب و ارزش‌های نظام اسلامی ، از طریق فعالیت‌های فرهنگی  و دینی باهدف  جذب کلیه آحاد مردم به‌ویژه قشر جوان و نوجوان می‌پردازد.

نوذری  تأکید کرد: اجرای گفتمان‌های دینی با موضوع سبک زندگی اسلامی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، فرهنگ ایثار و شهادت ، برپایی مراسمت دینی ، مذهبی و انقلابی از ديگر اقدامات کانون‌های فرهنگی، تبلیغی در استان بوشهر محسوب می‌شود.

این فعال رسانه ای خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی کانون فرهنگی، تبلیغی استان، مسئولین این مجموعه‌ها باید در بانک اطلاعاتی تشکل‌های دینی با عنوان "سامانه‌ی طوبی" اطلاعات مربوط به کانون‌های خود را ثبت ، و با دریافت کد پیگیري موقت به ادارات تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان مراجعه کند.

رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی استان بوشهر ابراز کرد: فراهم‌سازی زمینه گسترش کانون‌های فرهنگی، تبلیغی در خصوص شناسايي آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی ، ازجمله اهداف این کانون‌ها تخصصی محسوب می‌شود./انتهای پیام

 

ارسال نظرات