امام جمعه زاهدان گفت: در سایه اقتصاد مقاومتی به موفقیتهای بزرگی دست یافته‌ایم
کد خبر: ۸۷۳۸۵۹۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
به گزارش  خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان:آیت الله عباسعلی سلیمانی درخطبه های نمازجمعه این هفته که درمصلی قدس زاهدان برگزارشد، اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از منویات مقام معظم رهبری(مدظلله)مانعی برای فشارهای اقتصادی دشمنان و آمادگی کشور برای جهش و پیشرفت بود که زمینه‌ساز موفقیت های خوبی در کشورشد.
امام جمعه زاهدان گفت: پیشرفتهای علمی، در زمینه های نانو، سلولهای بنیادین، صنایع دفاعی، موشکی و پهبادها نمونه بارزی از سیاستها وتصمیمات به موقع مقام معظم رهبری  در شرایط بحرانی است.
آیت‌الله سلیمانی افزود: نباید برخی رویدادها وتحولات موجب شود تا بیانات رهبر معظم انقلاب نادیده گرفته شود بلکه باید تداوم این موضوعات را همواره در زندگی و مسائل شغلی مد نظر قرار دهیم. چرا که فرمایشات ایشان همان مسیر درست است.
خطیب نماز جمعه زاهدان با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) تصریح کرد: هیچگاه نباید تسلیم دشمنان شد زیرا امامان معصوم (ع) نیز در عصر خویش با تاسی از شیوه پیامبران به مبارزه با ستمگران زمان خودشان می پرداختند.
وی عنوان کرد: مأمون خلیفه عباسی که همچون سایر خلفای بنی عباس از پیشرفت معنوی و نفوذ باطنی امامان معصوم و گسترش فضایل آنها در بین مردم هراس داشت، سعی کرد ابن الرضا را تحت مراقبت خاص خویش قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: مأمون دختر خویش ام الفضل را به ازدواج حضرت امام جواد (ع ) درآورد، تا مراقبی دائمی و از درون خانه، بر امام گمارده باشد و این امر باعث شد امام (ع) رنج‌های زیادی را متحمل شود.
امام جمعه زاهدان گفت: امام جواد(ع) باوجود اینکه سن کمی داشت با سرمایه خدایی امامت که از سرچشمه ولایت مطلقه و الهام ربانی مایه گرفته بود، احکام اسلامی را مانند پدران و اجداد بزرگوارش گسترش داد
ارسال نظرات