حجت الاسلام و المسلمین نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء در فراخوانی گردان های بیت المقدس ناحیه ارومیه گفت : تشکیل گردان های بیت المقدس از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۳۸۵۱۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با فراخوانی گردان های بیت المقدس ناحیه ارومیه آئین تکریم و معارفه رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های بسیج ارومیه برگزار شد در این آئین حجت الاسلام و المسلمین نجف قلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء با تبیین اهداف تشکیل بسیج هدف از فرخوانی و سازماندهی نیروها در هر قالبی از برنامه های بسیج را هم انسجام مادی و هم انسجام معنوی دانست .

وی تشکیل گردان های بیت المقدس را از برکات نظام جمهوری اسلامی دانست و فرمود این امر در دوران دفاع مقدس شکل یافت و کلمه بسیج در مقابل صد عظیم دشمن شکل گرفته است و اگر در طول 37 سال ،انقلاب اسلامی با سر افرازیی به را خود ادامه می دهد به برکت بسیج است .

وی با شاره به اهمیت بسیج اظهار داشت: به برکت بسیج برای اولین بار در طول تاریخ تفنگ داران امریکایی دست بسته دستگیر شده اند و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است و امام راحل عظیم الشان این نهاد مقدس را تشکیل داد که در حال حاظر بعنوان الگو تاثیر خود را برای سایر گروه های مقاومت انقلابی مانند انصاراله یمن و حزب اله لبنان گذاشته است.

و در ادامه حجت الاسلام حسین نژاد و حجت الاسلام رواک بعنوان رابطین نمایندگی ولی فقیه حوزه های 24 شهید رحمتی و 25 شهید حضرت پور ارومیه معرفی شدند.

ارسال نظرات