گردهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی پایوران سپاه بوکان با موضوع سبک زندگی اسلامی به همت روابط عمومی و تبلیغات این سپاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۳۸۵۰۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن سخنانی گفت: اگر در دوره جنگ سخت وظيفه بارز مردم مؤمن و انقلابی، جهاد نظامی و دفاع مسلحانه از انقلاب بود اکنون با تغییر راهبرد دشمنان در ساليان اخير به جنگ نرم و تمرکز بر مسائل فرهنگى، مسئولیت اصلی نیروهای انقلابی بویژه جوانان عزیز چیزی جز جهاد فرهنگی و فکری نمی تواند باشد.

حجت الاسلام تقی خدائی فام تصریح کرد: تجربه پس از پيروزى انقلاب اسلامى به روشنى گوياى اين مطلب است كه بدخواهان اسلام و انقلاب براى نيل به اهداف شوم خود به انواع ترفندها در ابعاد نظامى، سياسى، امنيتى، اقتصادى و فرهنگى متوسل شده و مى شوند بنابراين دلسوزان انقلاب اسلامی، بایستی به طور طبيعى در هر عرصه اى كه دشمن براى ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامى وارد مى شود، حضور یافته و به مقابله با تهديدها و خطرات بپردازند، زيرا نوع و عرصه دفاع از انقلاب اسلامى و دستاوردهاى آن تابعى است از نوع و عرصه تهديد و تهاجم توسط دشمن.

وی با بیان گسترش هجوم فرهنگي دشمنان به مرزهاي فكري و عقيدتي جهان اسلام افزود: براي مقابله با اين تهاجم فرهنگي و ناتوي فرهنگي، جهاد فرهنگي و بيداري اسلامي لازم است.

حجت الاسلام خدایی فام اظهار داشت : امروز جهاد فرهنگي در مقابله با تهاجم فرهنگي و ترفندهاي دشمنان بايد به عنوان يك اصل مهم مطرح باشد و براي مبارزه با تهاجم فرهنگي، مهمترين چيز حفظ روحيه جهادگري است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در ادامه سخنان خود به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه دین اسلام پرداخت و گفت: اسلام، امر به معروف و نهي از منکر را لازمة محبت ميان مؤمنان و دغدغه‌مندي آنان نسبت به سرنوشت ديگران مي‌داند.

وی «امر به معروف» و «نهى از منكر» را از مهم‌ترين ويژگي‌هاي سبک زندگي اسلامي دانست و افزود: اهتمام به اين مسأله نشان دهندة آن است که انسان خوبي‌ها و فضايل را تنها براي خود نمي‌خواهد و پرهيز از زشتي‌ها را اختصاصي نمي‌داند.

خدائی فام درپایان تاکید کرد: سبک زندگی می بایست متاثر از آموخته های دینی خود ما باشد که می توان در قالب حیات طیبه اسلامی آن را طرح کرد.

ارسال نظرات