امام جمعه بوکان گفت: فاجعه منا نشان دهنده بی‌کفایتی آل‌سعود در نگهداری از حرمین بوده و به جایی معذرت خواهی و تلاش برای جبران خسارت با منع کردن مسلمانان ایرانی از زیارت خانه خدا بی‌کفایتی خود را بیشتر ثابت کردند.
کد خبر: ۸۷۳۸۴۹۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه بوکان ضمن تشکر از خدمات دولت و مسئولان اظهار داشت: دولت‌مردان خدمات مناسبی را در زمینه‌های عمرانی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی در هفته دولت ارائه داده و نشان دادند که به مقام معظم رهبری علاقه داشته و گوش به فرمان ایشان و علاقه‌مند خدمت به مردم هستند.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده با اشاره به فاجعه منا و محکوم کردن آن و تسلیت به خانواده شهدا بیان کرد: فاجعه منا نشان دهنده بی‌کفایتی آل‌سعود در نگهداری از حرمین بوده و به جایی معذرت خواهی و تلاش برای جبران خسارت با منع کردن مسلمانان ایرانی از زیارت خانه خدا بی‌کفایتی خود را بیشتر ثابت کردند.

وی افزود: خداوند کسانی را که مسلمانان را از زیارت خانه خدا و قبرستان بقیع و نیز زیارت حرم اهل بیت(ع) منع کنند ظالم خوانده و آنها را مورد لعنت قرار داده است.

امام جمعه بوکان تصریح کرد: کشورهای مسلمان باید تصمیم مناسبی در این زمینه اتخاذ کرده و به صورت مشارکتی یا این‌ که کسانی که شایستگی این امر را دارند برای اداره حرمین انتخاب شوند تا مسلمانان با امنیت و آرامش به زیارت مشرف شوند.

خلیفه زاده با تاکید بر انجام اعمال و گفتار درست و صداقت گفت: انسان تا زمانی که عمر داشته و زندگی می‌کند باید شاکر خداوند و قدردان این نعمت بزرگ یعنی حیات بوده و در حق هم‌نوعان خود خوبی کند و از سوی دیگر در اعمال و گفتار خود صداقت و راستی داشته و سبب رنجش و آزار اطرافیان خود نشود.

ارسال نظرات