خبرهای داغ:
مسئول حوزه بسیج عشایری گرمسار از دو مرحله اي برگزار شدن اردوهای جهادی بسیج عشایری گرمسار با همکاری اداره دامپزشکی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۸۴۶۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
علی مقبلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) ،اظهارداشت: اردو های جهادی یک روزه و نیم روزه بسیج عشایری با عنوان «طرح هجرت» در ییلاق و روستاهای گرمسار برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این گروه جهادی از بسیجیان عشایری و برخی از کارمندان اداره دامپزشکی شهرستان تشکیل شده، افزود: هدف این حرکت جهادی مبارزه با انگل های خارجی در دام و محیط های دامداری بوده و برای این رفع این مسئله بسیج عشایری نسبت به سم‌پاشی دام‌ها و محیط های دامداری عشایر اقدام نمود.

مسئول بسیج عشایری گرمسار با اشاره به اینکه بیش از 100 دامداری در این طرح سم‌پاشی شده اند، خاطرنشان کرد: این طرح در دو مرحله به صورت سه ماهه از ابتدای سال 95 آغاز شده و تا پایان شهریور خاتمه میابد.

وی اذعان داشت: در سه ماهه اول سال،41550 متر مربع از محیط های دامداری و 1655 رأس دام در این طرح سم‌پاشی شده است و مرحله دوم از ابتدای تابستان آغاز شده که تا کنون 17200 متر مربع از محیط های دامداری و 5370 رأس دام سم‌پاشی شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها