خبرهای داغ:
کارشناس بهداشت سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: بیوتروریسم شامل انتشار عمدی عوامل بیولوژیک از جمله باکتری‌ها٬ ویروس‌ها یا سم هستند که دشمنان با انتقال آن به افراد مد نظر آنها را حذف می کنند.
کد خبر: ۸۷۳۸۴۶۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، به نقل از آراز سسی، سرهنگ پاسدار محمد نوع دوست در همایش پدافند زیستی گفت: بیوتروریسم شامل انتشار عمدی عوامل بیولوژیک از جمله باکتری‌ها٬ ویروس‌ها یا سم هستند که دشمنان با انتقال آن به افراد مد نظر آنها را حذف می کند.

وی تصریح کرد: دشمنان کشورمان به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند با جنگ سخت به اهداف خود برسند و از این رو به اقدامات بیوتروریسم روی آورده اند.

کارشناس بهداشت سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: دشمنان با آلوده کردن انسان ها و مواد سعی در رسیدن به اهداف شوم خود دارند، باید نسبت به این مسائل آگاه باشیم.

به گفته وی اقدامات بیوتروریسم نیازی به تجهیزات و عوامل خاصی ندارد و با کمترین امکانات به اهداف مورد نظر می رسند.

نوع دوست گفت: عامل اصلی این نوع اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: باید عوامل بیماری های واگیردار را بشناسیم و در صورت مشاهده چنین عواملی آن را به مسئولان مربوطه گزارش دهیم.

کارشناس بهداشت سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: پلدشت شهری مرزی است، باید نسبت به این مسائل آگاه بوده و هر گونه عوامل مشکوک را به اطلاع مسئولان برسانیم تا بررسی های لازم صورت گیرد.

ارسال نظرات