رئیس بسیج اصناف بانه:

خانواده‌ شهدا باید منتقل‌کننده آرمان‌های شهیدان به نسلهای آینده باشند

رئیس بسیج اصناف بانه: خانواده شهدا به عنوان چشم و چراغ این ملت، باید امید آینده و الگویی برای نسل‌های بعد و منتقل‌کننده آرمان‌ها و رشادت‌های شهدا به سایر نسلها باشند.
کد خبر: ۸۷۳۸۴۶۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، شامگاه دوشنبه و در آخرین روز از هفته دولت عثمان مروتی رئیسی بسیج اصناف بانه به همراه فرمانده حوزه بسیج اصناف و نماینده اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان به منزل چند خانواده شهید اصناف در شهر بانه رفته و از نزدیک با خانواده این شهیدان دیدار کردند.

 

 رئیس اتاق اصناف بانه در اين ديدارها  ضمن تقدير و تشکر از ايثارگريهاي خانواده‌های معظم شهدا، اظهار داشت: شهدا با نثار خون خود به ما عزت عطا کردند و اگر نبود ايثارگري‌های اين عزيزان ما امروز در آرامش نبوديم و ما آرامش امروزمان را مديون جانثاری اين عزيزان هستيم و بايد برای هميشه قدردان ايثارگری‌های شهدای گرانقدر باشيم .

 

 مروتی در ادامه با تقدیر از صبر و استقامت خانواده شهدا با اشاره به سخن امام راحل(ره) در ادامه دادن راه شهدا اظهار کرد: خانواده شهدا به عنوان چشم و چراغ این ملت، باید امید آینده و الگویی برای نسل‌های بعد و منتقل‌کننده آرمان‌ها و رشادت‌های شهدا به سایر نسلها باشند.

 

وی افزود: اگر رهنمودهای امام خمینی(ره) و ایثار شهدا نبود هیچ کدام از ما صاحب این کشور و این افتخارات امروز نبودیم و باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا بلکه گوشه‌ای از این همه ایثار و فداکاری را جبران کنیم.

ارسال نظرات