فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری 23 قاچاقچی و توقیف 17 دستگاه خودروی قاچاقچیان گفت: قاچاقچیان بدانند مرزنشینان و مرزبانان با اعتقاد قلبی در راستای مبارزه با قاچاق در مقابل آن ایستادگی کرده و با تمام توان مانع تجاوز سودجویان به مرزهای کشور خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۳۸۴۵۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عزت الله رشیدیان اظهار کرد: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق و انسداد نوار مرزی برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق، مرزبانان آذربایجان غربی اقدام به مقابله با کاروانهای قاچاق در سراسر آذربایجان غربی می کنند.

وی افزود: در این راستا و در یک هفته گذشته در جهت برقراری امنیت و آرامش و برخورد جدی با این کارونها موفق شدند تعداد 23 نفر از قاچاقچیان را دستگیر و 17 دستگاه خودروی آنان را نیز توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: کالاهای مشکوفه از قاچاقیان به پاسگاههای مرزبانی انتقال شد که اهم کشفیات مرزبانی استان عبارت از یک میلیون نخ سیگار خارجی، سه هزار ثوب البسه خارجی، یکهزار عدد انواع دارو و قرصهای قاچاق و غیرمجاز و پنجاه گونی البسه دست دوم و یا به عبارتی تاناکوراست.

رشیدیان ادامه داد: قاچاقچیان دستگیر شده پس از تکمیل تحقیقات از آنها توسط مأموران مرزبانی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح قضایی شدند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان بدانند مرزنشینان و مرزبانان با اعتقاد قلبی در راستای مبارزه با قاچاق در مقابل آن ایستادگی کرده و با تمام توان مانع تجاوز سودجویان به مرزهای کشور خواهند شد.

ارسال نظرات