خبرهای داغ:
در راستای حفظ و انسجام پایوران سپاه شاهرود
پاسداران سپاه شاهرود برنامه کوهپیمایی بُرد بلند را در جنگ ابر شاهرود برگزار کردند.
کد خبر: ۸۷۳۸۴۴۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در قالب برنامه حفظ و انسجام کوهپیمایی جنگ ابر با حضور پایوران سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.

در این برنامه یکروزه پایوران سپاه شاهرود با حضور در جنگل ابر مسیر ورودی جنگ تا آبشار آلوچال را پیاده روی و کوهپیمایی نمودند.

در این برنامه شرکت کنندگان مسیر طولانی و کوهستانی و جنگلی را از ورودی جنگی و موقعیت قائمیه سپاه شاهرود تا آبشار آلوچال طی نمودند و از مناظر بکر و طبیعی این منطقه بهره برداری کردند.

حسین گرزین سرپرست تربیت بدنی سپاه شاهرود با اشاره به اهداف این کوهپیمایی و جنگل نوردی گفت: این برنامه با هدف حفظ و انسجام و ارتقا سطح آمادگی جسمانی نیروها و ایجاد شور و نشاط و شادابی و ترویج فرهنگ ورزش همگانی بین نیروها برگزار که با استقبال خوب نیروها انجام پذیرفت.

لازم به ذکر است آبشار آلوچال، یکی از ده ها آبشار روان در دل ابرهای جنگل ابر است. آلوچال شامل ۲ آبشار بزرگ است که از فاصله چندصدمتری روی هم می ریزند و در نهایت آبشار اصلی را شکل می دهند و صدای بی نظیر این بازی آب، سنگ و درخت، تنها صدایی است که سکوت خنک دل جنگل را می شکند و همین خود جاذبه ای است برای آن که انواع پرندگان خوش صدا نیز در پیرامون این فضای رویایی گردهم آیند. صعود به آبشار آلوچال نیز صعود ساده ای نیست و صعودکنندگان باید از توانایی جسمانی لازم برخوردار باشند؛ اما در هر صورت صعود به آن با راهنمایی راهنمایان محلی امری غیرممکن محسوب نمی شود و چه بسا که از دید این راهنمایان محلی صعودی سخت نباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها