خبرهای داغ:
رئیس اتاق بازرگانی تبریز بر لزوم توجه جدی مسئولان ذیربط به طرح رتبه بندی شرکت های برتر منطقه آذربایجان و تلاش در جهت برندسازی از میان این شرکت ها تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۳۸۴۴۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی، صمدحسن زاده امروز(شنبه) در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار در چند سال پیش طرح رتبه بندی شرکت های برتر منطقه آذربایجان را با همکاری خانه صنعت و معدن تبریز و سازمان مدیریت صنعتی استان برگزار کردیم و به نظر می رسد برگزاری این طرح آثار بسیار مثبتی در افزایش رقابت میان شرکت ها داشته است.

وی افزود: اگر روزی بتوانیم شرکت ها و واحدهای تولیدی منطقه و بویژه آذربایجان شرقی را به شرایطی برسانیم که تبدیل به برندهای مطرح شوند اتفاق بزرگی است که برای تحقق این هدف باید حمایت های اساسی از این واحدها و شرکت ها صورت گیرد.

حسن زاده تصریح کرد: کشور کره جنوبی با چند برند مطرح خود همچون «ال. جی»، «سامسونگ»، «دوو» و ... توانسته است 70 درصد بازار لوازم خانگی ایران را به تصرف درآورد و اقتصاد کره در سطح جهان سریع تر از دیگر کشورهای مدعی راه پیشرفت و ترقی را در پیش گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز اذعان داشت: با این اوصاف ما هم در اتاق بازرگانی تبریز تلاش می کنیم در این عرصه رسالت و تکلیف خودمان را انجام دهیم و با تبدیل شرکت های مستعد به برندهای بزرگ، میزان صادرات این شرکت ها را به حد مورد انتظار برسانیم.

این فعال اقتصادی یادآورشد: طبق هماهنگی هایی که با کارشناسان اتاق بازرگانی و سازمان مدیریت صنعتی استان صورت دادیم، قرار است همایش بزرگ رتبه بندی شرکت های منطقه آذربایجان با عنوان «ایران تک» اوایل مهرماه برگزار شود.

وی تاکید کرد: به هر حال هر همایشی ممکن است دارای نقاط ضعف و قوتی باشد و ما تلاش کرده ایم نقاط ضعف گذشته را در حد امکان برطرف کرده و همایش مطلوب و تاثیرگذاری را در سال جاری برگزار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها