خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود گفت: دوچرخه سوار با افتخار شاهرودی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری جهت اعزام به مسابقات جهانی قطر دعوت شد.
کد خبر: ۸۷۳۸۴۲۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به دعوت دوچرخه سوار شاهرودی به تیم ملی اظهار کرد: محمدغزنچائی دوچرخه سوار با افتخار شاهرودی که در کارنامه خود مدال نقره آسیایی فلیپین و برنز آسیایی تایوان و چندین مقام کشوری دارد جهت تست و حضور در اردوی تیم ملی تیم دوچرخه سواری جهت اعزام به مسابقات جهانی قطر به اردوی تیم ملی دعوت گردید.

وی همچنین با اشاره به پایان رقابت های مسابقات پینگ پونگ انفرادی بانوان به مناسبت هفته دولت شاهرود افزود: مسابقات پینگ پونگ انفرادی بانوان شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دولت در خانه پینگ پونگ شهرستان شاهر‌ود در سه رده مبتدی، نیمه پیشرفته و پیشرفته برگزار گردید.

محمدی ادامه داد: در هر رده 6 نفر به رقابت پرداختند که در پایان در رده مبتدی خانم ها: نظری. اسماعیلی و رمضانپور، در رده نیمه پیشرفته خانم ها: فرومدی، خانم صومعه، بسطامی و در رده پیشرفته خانم ها: نرگس سروری، خانم ترابی، خانم اعظمی مقام های اول تا سوم را کسب کردند و حکم قهرمانی و جوایزی به این عزیزان اهدا گردید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با اشاره به برگزاری مرحله نهایی مسابقات پینگ پونگ ویژه کارمندان بخش بیارجمند گفت: در این دوره از مسابقات که در محل سالن ورزشی صالحین سپاه بیارجمند برگزار شد، در پایان این مسابقات در رقابتی نزدیک و در محیطی دوستانه آقایان عبدا... باقری از هواشناسی بیارجند، حسن کریمی از کمیته امداد و حسن باقری از بخشداری بیارجند مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند و لوح قهرمانی و هدایایی به رسم یاد بود از طرف هیئت پینگ پنگ به آنان اهدا شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کلاس داوری درجه 3 شطرنج در شاهرود اظهار کرد: این دوره از 9 شهریور لغایت 14 شهریور با شرکت 14 نفر با تدریس داور بین المللی رینا فقیه در هیئت شطرنج شاهرود در حال برگزاری است.

محمدی همچنین از آغاز مسابقات پهلوانی زورخانه ای انتخابی تیم ملی در شاهرود خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها