تیم فوتبال آلومینیوم اراک موفق شد با کسب پیروزی در هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته اول، به رده سوم جدول رده بندی این مسابقات صعود کند.
کد خبر: ۸۷۳۸۳۵۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی:تیم فوتبال آلومینیوم اراک موفق شد با کسب پیروزی در هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته اول، به رده سوم جدول رده بندی این مسابقات صعود کند.

نماینده فوتبال استان عصر امروز و از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف خیبر لرستان رفت و در پایان موفق شد با یک گل از سد حریف خود بگذرد و به رده سوم جدول برسد.

آلومینیوم در این دیدار با ترکیب میررسول حسینی، ابوالفضل قربانی، اکبر بختیاری، نادر هوشیار، وحید نعمتی، ابوالفضل کمانی، امین پورعلی، رضا معقولی، شاهین مجیدی، میلاد احمدی و سجاد کرمان به میدان رفت و در ادامه مسابقه روح اله عرب، جهانگیر عسگری و حسین احمدلو به ترتیب به جای سجاد کرمان، میلاد احمدی و رضا معقولی وارد زمین شدند.

تک گل آلومینیوم در این دیدار را رضا معقولی با یک ضربه ایستگاهی دیدنی در دقیقه ۴۵ مسابقه به ثمر رساند.

نکته جالب اینکه با احتساب این بازی آلومینیوم برای چهارمین بار در ۵ هفته ای که از مسابقات گذشته است موفق به کلین شیت شد و حالا چیزی نزدیک به ۳۶۰ دقیقه از آخرین باری که نماینده اراک دروازه خود را باز شده دیده است می گذرد.

بدین ترتیب در پایان هفته پنجم آلومینیوم اراک با کسب ۱۰ امتیاز به رده سوم جدول رده بندی لیگ یک صعود کرد.

آلومینیوم در هفته آینده می بایست روز پنجشنبه در بابل به مصاف خونه به خونه این شهر برود.

ارسال نظرات