رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال:

پیوستن نظام مالی کشور به fatf خسارتی بالاتر از قضایای برجام بدنبال دارد

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت گفت: پیوستن نظام مالی کشور به سازمان fatf خسارتی 100 پله بالاتر از خسارت در قضایای برجام بدنبال دارد.
کد خبر: ۸۷۳۸۳۳۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،حسن عباسی در جمع دانشجویان بسیجی شرکت کننده در دوره خط امام(ره) استان فارس با اشاره به وقایع تابستان سال 1360 کشور اظهار داشت: نفوذ های سال 1360 به صورت فیزیکی و برای اقدامات فیزیکی مثل تروریستی طراحی شده بود.

وی مسئله نفوذ در کشور را جدی دانست و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری نفوذ در تغییر باورهای مسئولان و تغییر در محاسسبات مسئولان از نفوذهای خطرناک وعمیق تری است.
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال اضافه کرد: با تعهد ما به سازگارهای مالی، دشمن حساب شده ورود پیدا می کند و پیوستن نظام مالی کشور به سازمانfatf خسارتی 100 پله بالاتر از خسارت در قضایای برجام و... دارد.

عباسی جهاد سوریه و اطاعت نکردن از کفار را به ترتیب جهادصغیر و کبیر برشمرد و تصریح کرد: خطرناک ترین نفوذی که کشور ما با آن مواجه بوده، نفوذ از طریق نهادهای سازمان ملل است.

وی بیان داشت: آمریکا می گوید اگر بخواهیم تحریم ها اثرگذار باشد باید ایران قرارگاهی به نام خاتم الانبیا نداشته باشد، اما می بینید که ایران همچنان مقتدر است.

رئیس اندیشکدهٔ یقین با بیان اینکه FATF را سیستمی است که می تواند اقتصاد یک کشور را فلج کند ادامه داد: نباید به دشمن اعتماد کرد وهمه اطلاعات را در اختیارش قرار داد.

عباسی بیان کرد: به فرموده خداوند هیچ راهی وجود ندارد که کافران بر مومنان سیطره داشته باشند و اگر راهی بود که کافران به مومنان سیطه پیدا کردند خودتان این راه را ایجاد کرده اید اما متاسفانه برخی در کشور در حال ایجاد این راه هستند.

وی تصریح کرد: FATF در ابتدا ارقام و آمار حساب ها را به غربی ها می دهد و بعد به بانک ها اعلام می کند که دیگر نمی توانید با بانک ها و نهاد های دیگر کار کنید.
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با بیان اینکه نباید هست و نیست کشور را در اختیار  سازمان ملل قرارداد اضافه کرد: امنیت امروز کشور راحت به دست نیامده و  بخاطر  این امنیت خون های زیادی داده شده است.

عباسی یادآور شد: نیروهای انقلابی ذره ای کوتاه نیامده اند و الان در ناامن ترین نقطه جهان، ایران اسلامی امن ترین و بالاترین امنیت را دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار