مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ایوان: پیشکسوتان رسالت سنگین تری دارند؛ باید گفتمان ولایت را عملی کنند. پیشکسوتان گنجینه خاطرات و منشأ اثر هستند.
کد خبر: ۸۷۳۸۲۶۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین علی احمدیان در جمع صمیمی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان ایلام در محل اردوگاه تفریحی شهدای هفتم تیر خوران گفت: شما پیشکسوتان امتحان را پس داده اید، لکن امروز هم مشمول امتحان جدید هستید.

وی افزود: امروز راهبرد جدید دشمن که شبکه های اجتماعی دنیا بدنبال القای آنست تغییر نگرش در ایران و مقابله با پدیده حجاب اسلامی دختران ایرانی؛ برنامه ریزی دشمن در این حیطه است و شرایط امروز را باید به خانواده ها بفهمانیم.

حجت الاسلام احمدیان ابراز کرد: دشمن اعتقادات ما را نشانه رفته است و تا یک قدمی خانه های ما آمده است، زمانی با ماهوارهام الفساد بود اما اکنون شبکه های اجتماعی جایگزین آن شده است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ایوان اظهار کرد: مهمترین مسأله در نهادینه کردن گفتمان ولایت تنظیم خانواده و حفظ آن است و پیشکسوتان هم باید از خانواده خود شروع کنند.

وی افزود: اگر صهیونیست ها گفتند: برای مقابله با حجاب دختران ایرانی دامن کوتاه را بر سر آنها بگذارید؛ این یک کار برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام احمدیان همچنین به تذکر اخیر رهبر معظم انقلاب در موضوع برخورد به حقوق های نجومی بعد از اهمال 63 روزه از سوی مسئولان یادآور شد: باید به این قضیه با دقت برخورد شود؛ نکند این کار با گذشت زمان به فراموشی سپرده شود.

وی در پاسخ به این شبهه مطرح شده که باید برخورد ریشه ای با این قضیه صورت گیرد، تصریح کرد: مگر برخورد ریشه ای غیر از این است که افراد خاطی محاکمه و مبالغ موصوف به بیت المال برگردانده شود.

گفتنی است که اردوی کانون یپشکسوتان با برنامه های متنوع درحال برگزاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار