مسئول تعلیم و تربیت سپاه امیرالمؤمنین(ع) ستان ایلام: بسیج باید برای آینده فرمانده بسازد؛ نبرد واقعی ما با آمریکاست؛ برجام و مذاکرات صرفاً کار دیپلماتیک است؛ این نظام در تراز انقلاب سرباز می خواهد.
کد خبر: ۸۷۳۸۲۵۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام جوهری ، مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در جمع سرگروههای برادر صالحین شهرستان ایوان گفت: در صالحین به دنبال ایجاد شبکه تربیتی انسانی قوی بمنظور ایجاد ارتباط و با هدف انتقال پیام هستیم. در کوتاه مدت برآنیم تا رفتارسازی صورت گیرد؛ ظاهر و باطن بسیجی مکتبی و انقلابی باشد. چشم انداز بلند مدت ما کادرسازی برای انقلاب است؛ همت ها و باکریها باید ساخته شود.

حجت الاسلام جوهری تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی درگیر جنگهای نیابتی است؛ جهاد اصغر جنگ با آمریکا، اسرائیل و داعش است. جهاد اکبر هم خودسازی است؛ و خودسازی همان تفکر بسیجی است که باید تبدیل به رفتار شود. الآن چشم امید همه ملت های ستمدیده و مظلوم به جمهوری اسلامی است. اگر سپاه و بسیج نبود الآن عتبات عالیات، سوریه و عراق هم نبود. سوریه خاکریز اول ماست. نظام سلطه ائتلاف کرده که حکومت سوریه سقوط کند: زیرا بنا بر روایات شیعه سوریه در حکومت امام زمان(عج) نقش دارد؛ شیعه پابرهنه و مظلوم و دست خالی یمن هم همچنین. ارتش اجاره ای عربستان در مقابل این مقاومت انصارالله وامانده است. البته باید گفت: هرجا خون شهید شیعه ریخته می شود، دلارهای سعودی در آن سهمی دارد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه استان ایلام افزود: جریان نفوذ از حجة الوداع شروعو تاکنون ادامه دارد؛ از ماجرای غدیر کلید خورد و سپس در ثقیفه دنبال شد. تفکر جدائی دین از سیاست و ولایت ازحکومت از صدر اسلام رقم خورد. در ماجرای خانه نشینی شاه ولایت تیشه به ریشه اسلام زدند. داعش احکامی را که پیاده می کند، بدعت است و اگر براحتی گردن می زند ریشه در اجتهاد های منحرفین در مقابل نص قرآن در صدر اسلام دارد. نفوذ جریانی در اسلام ناب برای جدا کردن دین از ولایت و سیاست است.

حجت الاسلام جوهری به پیام تبریک نوروزی اوباما به ایران اشاره و تصریح کرد: چنین پیامی بعد از برجام برای نفوذ و اجرای عملیات فریب در دستور کار آمریکا قرار داشت.

لازم به ذکر است که دوره توانمندی سرگروههای صالحین به مدت سه روز در محل سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.

ارسال نظرات