ساختمان جدید شرکت جوانسیر ایثار شعبه تربت حیدریه با حضور سرهنگ پاسدار علی اکبر افراسیابی؛ جانشین قرارگاه شهید برونسی و سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی؛ فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه طی مراسمی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۳۸۱۹۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد سعید رسول زاده، مدیر حقوقی و بازرسی شرکت حمل و نقل جوانسیر در آئین افتتاح ساختمان شعبه تربت حیدریه اذعان کرد: شرکت حمل و نقل جوانسیر ایثار در سال ۱۳۸۱ با ۱۰۰ دستگاه اتوبوس راه اندازی شد که اکنون با ۵۴۴ دستگاه یکی از معتبرترین شرکت های حمل و نقل داخلی و بین المللی در جمهوری اسلامی ایران بشمار می رود.
 
وی ادامه داد: در ۵ ماهه نخست امسال بالغ بر ۲۱۹ هزار نفر را در قالب اردوهای راهیان نور، دانش آموزی و دانشجویی جابجا کردیم که ۱۷ هزار نفر آنها در قالب اعزام کاروانهای عتبات عالیات انجام گرفته است.
 
رسول زاده اظهار داشت: در ۴۵ نقطه از کشور شعبه جوانسیر ایثار دایر می باشد و تربت حیدریه بعد از مشهد بعنوان دومین شهر خراسان رضوی توانسته با تعامل مناسبی که بین مسئولان شهری داشته این دفتر را ایجاد و به مسافران جنوب خراسان رضوی خدمات ارائه کند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت هایی که در بسیاری از شهرهای کشور وجود دارد امکان جابجائی مسافران با یک سیستم حمل و نقل در مناسبت های مهم وجود نداشت و شرکت حمل و نقل جوان سیر ایثار بعنوان توانمند ترین سیستم حمل و نقل در بیشتر نقاط کشور فعال شد.
 
مدیر حقوقی و بازرسی شرکت جوانسیر ایثار گفت: آموزش رانندگان از مهمترین مولفه های این شرکت بشمار می رود، بطوریکه این آموزشها و رعایت برخی فیلتر ها باعث شده تا رانندگانی متعهد، متدین و ولایتمدار در این ناوگان خدمت کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: امسال در ایام ارتحال امام خمینی(ره) با تعهدی که این شرکت به ستاد ارتحال داده بود توانست بالغ بر ۱۱۸ هزار نفر را از نقاط مختلف کشور به سمت تهران و بالعکس را جابجا کند.
 
رسول زاده بیان کرد: برای دهه آخر صفر بالغ بر ۳۵۰ دستگاه اتوبوس از نقاط مختلف کشور اماده خدمت رسانی به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.
 
جانشین قرارگاه شهید برونسی در ادامه این مراسم بیان کرد: شرکت جوانسیر ایثار بعنوان بازوی توانمند صنعت حمل و نقل کشور توانسته خدمات مطلوبی را بخصوص در ایام مختلف سال به مردم کشور ارائه کند.
 
سرهنگ پاسدار افراسیابی، گسترش دفاتر جوانسیر ایثار را در راستای الگو سازی صنعت حمل و نقل کشور اعلام کرد و افزود: به دنبال تصدی گری نیستیم و این اقدامات در راستای الگو سازی از صنعت حمل و نقلی است که می تواند با رانندگانی متعهد و ولایتمدار و زحمت کش، اسباب خاطر خانواده ها را آسوده نماید.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در این آئین گفت: شعبه جوان سیر ایثار در این شهرستان سال گذشته ۳۵ هزار و ۶۰۰ نفر را به نقاط مختلف کشور جابجا کرده که از این تعداد ۱۲ هزار بسیجی در قالب اردوهای راهیان نور و دانش اموزی و دانشجویی از خدمات این شرکت بهره مند شدند.
 
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی اظهار کرد: این آمادگی را داریم تا با نازلترین قیمت و اتوبوس های مجهز و رانندگانی متعهد به جمعیت جنوب خراسان رضوی خدمات حمل و نقل ارائه کنیم.
 
شعبه حمل و نقل جوانسیر ایثار بهمن ماه سال گذشته در تربت حیدریه با ۱۵ دستگاه اتوبوس راه اندازی شد و ساختمان جدید این شرکت در زمینی به مساحت ۱۳۰ متر مربع زیر بنا و هزینه بری ۷۵۰ میلیون ریال در ضلع غربی پایانه مسافربری ظهر امروز به بهره برداری رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها