به همت سپاه ناحیه مقاومت اراک

جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در پارک شهر اراک ساعت 18 روز شنبه 13 شهریورماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۸۱۷۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

پاسدار محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری جشن ویژه به مناسبت سالروز ازدواج فرخنده ی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: مراسم بزرگداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) توسط بسیج ناحیه مقاومت اراک 13 شهریور ماه در پارک شهر این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) فرصت مناسبی در جهت فرهنگسازی در جامعه است و اهداف اصلی از برگزاری این جشن‌ها نیز ترویج ازدواج آسان در میان جوانان، دوری از اسراف و تجمل گرایی، تبیین اهمیت تشکیل خانواده در اسلام و در نهایت تحکیم بنیان خانواده است .

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: اجرای سخنرانی، برنامه‌های شاد و فرهنگی، برگزاری مسابقه، مولودی‌خوانی و ... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم است.

رضایی با تاکید بر اینکه ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) نمونه تکرار نشدنی در تاریخ است، گفت: این پیوند آسمانی نکات بسیار جالبی برایمان دارد اینکه اگر خواهان سعادتیم و پیروی راستین اسلام، بایستی تا مرز توان تلاش کنیم تا مراحل اول ازدواج بر مبنای صحیحی صورت گیرد.

پاسدار رضایی در پایان خاطرنشان کرد: این ماجرا به ما می‌آموزد که ساده زیستی باید در تمام شئون زندگی جامعه و به خصوص ازدواج راه یابد و گرنه قید و بندهای اجتماعی در امر ازدواج که بیشتر نشأت گرفته از فرهنگ غیر اسلامی یا ساخته و پرداخته ذهن‌های کوتاه مادی و اشرافی است چون غل و زنجیر بر دست و پای جوانان و والدین آنها می‌افتد و بر فساد و نابسامانی‌های روانی و مشکلات اخلاقی می‌افزاید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار