فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار از حضور 40جهادگر بسیجی در مرحله چهارم اردوی جهادی در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۸۱۳۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
سرهنگ علی یعقوبیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در رابطه با حضور گروه های جهادی در مناطق محروم این شهرستان گفت: ۴۰ جهادگر بسیجی در قالب اردوهای جهادی از سرتاسر کشور برای کمک رسانی به مردم مناطق محروم شهرستان رشتخوار فردا وارد این شهرستان خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این چهارمین اردوی جهادی از اول تابستان امسال تاکنون در این شهرستان است، یاداور شد: جهادگران بسیجی با حضور در ۴ روستای محروم نوق، بازه عاشقان، احمد آباد و محمد آباد آستانه به خدمات رسانی به مردم این روستاها می‌پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار طول مدت حضور جهادگران در این روستاها را 10 روز اعلام نمود و تصریح کرد: جهادگران در طول ۱۰ روز خدمت رسانی به مردم محروم این روستا کار ترمیم، بازسازی، احداث منازل و ساخت و ساز سرویس بهداشتی، حمام، و … را انجام خواهند داد.

یعقوبیان هدف از حضور اردوهای جهادی در این شهرستان را محرومیت زدایی از مناطق محروم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی، تبیین فرهنگ تولید و اشتغال و آگاه سازی اهالی روستا برای استفاده از تمام ظرفیت های موجود در روستاها در جهت توسعه اشتغال و کارآفرینی عنوان نمد.

شهرستان رشتخوار با ۶۵ هزار نفر جمعیت از دو بخش مرکزی و جنگل تشکیل شده که حدود ۸۰ درصد مردم این شهرستان در روستاها ساکن هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها