پانزدهم شهریورماه؛

"ابتکار" به استان مرکزی سفر می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: "ابتکار" به منظور ارزیابی مسائل زیست محیطی استان مرکزی و جمع بندی موضوعات در قالب مصوبات کارگشا برای تصویب در سفر رئیس جمهور؛ به استان مرکزی سفر می‌کند.
کد خبر: ۸۷۳۸۰۵۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار بسیج استان مرکزی ضمن اعلام سفر رئیس سازمان محیط زیست کشور به استان مرکزی گفت:معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست کشور با هدف پیگیری مطالبات مردم اراک پیرامون آلودگی هوا و مسائل زیست محیطی پانزدهم شهریورماه به اراک سفر می‌کند.

وی افزود: یکی از مطالبات مردمی از نمایندگان خود پیگیری مشکلات آلایندگی شهر اراک است که این مسئله مستقیما با بهداشت جامعه رابطه دارد برای این منظور به دنبال اعتبارات سازنده و درخور توجه هستیم تا اقدامات موثری صورت گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: برای تامین تسهیلات به منظور احیا تالاب میقان، خروج آندسازی به شهرک صنعتی حاجی‌آباد و دیگر مشکلات زیست محیطی استان مرکزی پیش از سفر رئیس جمهور به استان، رئیس محیط زیست کشور به استان سفری داشته باشند و پاسخگوی مطالبات مردم باشند نه اینکه در روز سفر نگاه مردم به این سفر بدبینانه باشد.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در این سفر یک روزه ارزیابی مسائل زیست محیطی استان و جمع بندی موضوعات در قالب مصوبات کارگشا برای تصویب در سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات