خبرهای داغ:
مدير حوزه علميه حضرت علي ابن ابيطالب(ع) ملاير در اربعین شهید «ضرابی»:
مدير حوزه علميه حضرت علي ابن ابيطالب(ع) ملاير با بیان اینکه شهدا سرمايه‌هايي هستند که معنويت را به جامعه تزريق مي‌کنند، گفت: ياد و خاطره شهدا بازسازي اخلاق و فضيلت بوده و تعهداتي فردي و اجتماعي براي جامعه ايجاد مي‏‌کند.
کد خبر: ۸۷۳۸۰۵۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مراسم اربعین شهيد «محمد ضرابي» با حضور اقشار مختلف مردم در حسينيه شهيد ضرابي برگزار شد

مدير حوزه علميه حضرت علي ابن ابيطالب(ع) ملاير در اين مراسم گفت: شهدا سرمايه‌هايي هستند که معنويت را به جامعه تزريق مي‌کنند و در تداوم اين روح معنوي است که کشور ما مي‌تواند در عرصه‌هاي جهاني و بين‌المللي با تکيه بر قدرت علمي، ايماني و همچنين ايستادگي اين ملت حرف‌ها و سخنانش را به کرسي بنشاند.

حجت‌الاسلام علي‌اصغر زارعي افزود: ياد و خاطره شهدا بازسازي اخلاق و فضيلت بوده و تعهداتي فردي و اجتماعي براي جامعه ايجاد مي‏کند.

وي با اعلام اينکه شهدا ظرفيت استقامت ايران را به رخ جهانيان کشيدند، اظهار داشت: ما منتقل کننده تجربه ملت ايران در زمينه مقاومت، صبر و بردباري به مردم و دولت سوريه هستيم .

مدير حوزه علميه حضرت علي ابن ابيطالب(ع) ملاير با بيان اينکه شهدا سازندگان دفاع مقدس بوده و امروز نيز ميراث بزرگي براي نسل جوان به جا گذاشته اند، تصريح کرد: نياز است تا براي پاسداري از اين ميراث بهترين عملکرد را داشته باشيم.

وي خاطرنشان کرد: يکي از برنامه‌ها براي مقابله با جنگ نرم دشمن، برگزاري يادواره‌هاي شهداست تا به اين طريق ضمن مدد جستن از ارواح تابناک شهداي بزرگوار براي مقابله با جنگ نرم، آن روحيه ازخودگذشتگي و فداکاري شهدا را به اقشار مختلف جامعه و جوانان انتقال دهيم و در واقع اين مراسمات تداوم بخش راه شهداست.

زارعی گفت: شهيدان در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن استقامت کردند و حماسه‌هاي عظيمي را آفريدند و ايران اسلامي را در دنيا سربلند کردند.

وي تصريح کرد: آرامش و امنيت و عزت امروز ما مديون خون شهداست و نبايد غفلت کنيم و شهدا را به فراموشي بسپاريم.

گفتنی است؛ شهيد «محمد ضرابي» در سال 43 در خانواده مذهبي در شهر بهار چشم به جهان گشود و در سال 63 در ميمک در عمليات عاشورا به شهادت رسيد که جنازه اين شهيد بزرگوار مفقود و با انجام آزمايش DNA پس از 32 سال، 6 مرداد ماه به وطن بازگشت و 9 مرداد ماه امسال در ديار آيت‌الله بهاري به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات