خبرگزاری بسیج: کلاس های آموزشی و هنری مختلف در فرهنگسرای آفتاب باقرشهر برگزار می شود .
کد خبر: ۸۷۳۸۰۳۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مسئول فرهنگسرای آفتاب در این باره گفت :انواع کلاس های آموزشی و هنری در فرهنگسرای آفتاب واقع در کوی ارغوان باقرشهر برگزار می شود .

وی افزود: فرهنگسرای آفتاب به منظور ارتقای دانش، مهارت و پر کردن اوقات فراغت شهروندان و کودکان باقرشهری انواع دوره های آموزشی و هنری را در این مجموعه دایر کرده تا علاقمندان در رشته های مختلف و مورد علاقه خود آموزش های لازم و کافی را ببینند .

عیسوند با اشاره به کلاس های آموزشی مختلف در این فرهنگسرا، اظهار داشت: کلاس آموزشی روخوانی قرآن در تمام رده های سنی روزهای شنبه و دوشنبه، کلاس ریاضی با چرتکه جهت تقویت ضریب هوشی کودکان در روزهای یکشنبه و سه شنبه، کلاس آموزش زبان انگلیسی در تمام رده های سنی در ۲۰ کلاس و کلاس خلاقیت درس ورزی تقویت هوش در فرهنگسرای آفتاب برگزار می شود .

مسئول فرهنگسرای آفتاب در خصوص آموزش کلاس های هنری ، تطریح کرد : کلاس های هنری نقاشی با رنگ روغن، سیاه قلم، طراحی، نقاشی مختص کودکان، خوشنویسی ، خط تحریری و موسیقی در تمام رده های سنی به علاقمندان آموزش داده می شود .

عسیوند با اعلام اینکه در فرهنگسرای آفتاب فوق برنامه نیز برپا می شود ، یادآور شد: کلاس مشاوره بهداشت برای خانواده ها با همکاری واحد سلامت شهرداری باقرشهر یکشنبه هر هفته و همچنین مشاوره خانواده قصه عشق با همکاری سپاه و بسیج منطقه هفته ای یک روز با موضوع روابط بین زوجین و تربیت فرزندان برای علاقمندان برگزار می شود .

وی از همکاری با کلانتری باقرشهر خبر داد و افزود:همکاران کلانتری باقرشهر هر هفته بروشور و بنر با موضوع آموزش پدافند غیرعامل، آسیب های فضای مجاز و ماهواره برای نوجوانان به ما تحویل داده تا با نصب در فرهنگسرای آفتاب موضوعات ذکر شده اطلاع رسانی شود .

 

ارسال نظرات