رفع سد معبر در میدان شهدا باقرشهر

خبرگزاری بسیج: مسئول خدمات شهری شهرداری باقرشهر از اجرایی شدن طرح رفع سد معبر میدان شهدا خبر داد .
کد خبر: ۸۷۳۸۰۲۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ غلامی با اعلام این خبر گفت: عملیات رفع و جلوگیری از سد معبر در میدان شهدا باقرشهر که مشکلات زیادی در عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه به وجود آورده بود توسط نیروهای خدمات شهری باقرشهر اجرا شد .

وی افزود: طبق تبصره ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ ها، رفع و جمع آوری سد معبر در راستای حفاظت و حراست از معابر عمومی به عنوان حق همه شهروندان و همچنین جلوگیری از بی نظمی و هرج ‌ومرج در معابر شهری، جزو وظایف شهرداری‌هاست از این رو شهرداری باقرشهر در صدد رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام داده است .

غلامی با اشاره به اینکه پلیس راهور و ماموران نیروی انتظامی همکاری بسیار خوبی در این زمینه با شهرداری باقرشهر داشته اند، اظهار داشت: با کمک و یاری پلیس راهور و ماموران نیروی انتظامی توانسته ایم محل توقف وانت بارهایی که در این میدان سد معبر می کردند را پاکسازی کرده تا عبور و مرور شهروندان راحت تر صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه بسیاری از دستفروشان در خیابان های مصطفی خمینی (ره) و ۲۲ بهمن جمع آوری شده اند، تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات خدمات شهری جمع آوری دستفروشان از خیابان های سطح شهر است که خوشبختانه تا کنون تعداد زیادی از دستفروشان که سد معبر می کردند جمع آوری شده اند .

ارسال نظرات