حجه الاسلام سعیدی در یادواره شهدا تاکام:

پیروی از رهبری در سیاست کلان و تبعیت در مقام اجرا شاخصه مسئول طراز انقلاب است

وی استکبار ستیزی در کلام رهبری را تبیین تقابل تمام اسلام با جبهه کفر،شرک و نفاق دانست و گفت: منظور از تمام اسلام اینکه یک طرف رهبر ایران اسلامی ، ملت غیور و بصیر، اسلام نبوی و علوی است.
کد خبر: ۸۷۳۷۹۶۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، یادواره شهدای روستای کارنام  چهاردانگه ساری با حضور با شکوه مردم مومن، متعهد، دلداه به شهدا و ولایتمداران مرکز مازندران در این روستا برگزار شد. حجه الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به فراوانی کلام نائب الامام خامنه ای مد ظله العالی آنرا از اهمیت موضوعات مورد تاکید معظم له دانست.
حجه الاسلام سعیدی به 9 موضوع پر اهمیت در کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: تهاجم فرهنگی، استکبار ستیزی، بازسازی درونی قدرت و استحکام درونی نظام، اقتصاد مقاومتی، نفوذ ، تحریف خط امام(ره)، انقلابیگری و جهادکبیر از موارد و دغدغه های رهبر معظم است که طی حداقل یک و نیم سال گذشته تا کنون بیشترین فراوانی را در کلام ایشان داشت.
 وی استکبار ستیزی در کلام رهبری را تبیین تقابل جبهه کفر،شرک و نفاق در برابر تمام اسلام دانست و گفت: منظور از تمام اسلام اینکه یک طرف رهبر ایران اسلامی ، ملت غیور و بصیر، اسلام نبوی و علوی است.
وی در خصوص ویژگی و شاخصه مسئول طراز انقلاب اسلامی افزود: پیروی از رهبری در سیاست کلان و تبعیت از ایشان در مقام اجرا ویژگی مسئول طراز انقلاب است.
 نماینده ولی فقیه افزود:  ولایتمداری در برابر سیاست کلان، ارزشی بودن و مدیریت توانا شاخصه مسئول طراز انقلاب است.  
مشروح سخنان متعاقبا ارسال می شود
 
  
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار