حجت الاسلام مومنی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم استان البرز:
شهدای مدافع حرم همه در دوران جوانی جان خود را فدا کرده اند مجاهدین فی سبیل الله هستند و به بالاترین درجه ربوبیت و بندگی رسیده اند.
کد خبر: ۸۷۳۷۸۷۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ حجت الاسلام سید حسین مومنی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم استان البرز در مشکین دشت اظهار داشت: اگر دفاع شهدای مدافع حرم نبود مشخص نبود افرادی که از دین بی بهره اند، و بیرقی بلند کرده اند که کلمه الله روی آن نوشته شده است، اما ذره ای بهره از دین و دیانت نبرده اند، اگر مدافعان حرم نبودند این افراد بی دین تا پشت مرزهای  ما آمده بودند و نقشه های بسیاری برای کشور داشتند.

وی با اشاره به پایین بودن سن شهدای مدافع حرم افزود: شهدای مدافع حرم همه در دوران جوانی جان خود را فدا کرده اند مجاهدین فی سبیل الله هستند و به بالاترین درجه ربوبیت و بندگی رسیده اند.

حجت الاسلام مومنی با بیان حدیثی از امام صادق(ع) بیان داشت: عبد هر چه سرمایه است در راه خدا می دهد، همه هستی خود را می دهد و به بالاترین درجه بندگی میرسد، و این شهدا بنده خدا بودند و بندگی خدا را کردند و به درجه عبد و بالاترین درجه و رتبه رسیدند.

وی خواسته تمام خانواده های شهدای مدافع حرم را حضور ولایت دانست و افزود: حرف هایی از بعضی مسئولان اجرایی می شنویم که دل های ما را نا آرام کرده است و به نظر میرسد که میخواهند در مقابل رهبری بایستند و روی حرف ایشان سخن بگویند.

وی غارت رفتن بیت المال توسط برخی مدیران را جزو مسائل مهم کشور دانست و اظهار داشت: رهبری فرمودند با این حقوق ها خیانت کرده اند و باید این مسئله به صورت جدی پیگیری شود.

حجت الاسلام مومنی خطاب به خانواده شهدا خاطر نشان کرد: شما همیشه در پیشگاه حضرت زینب (ع) و امام حسین (ع ) سربلند هستید، هیچ گاه برای خودتان غصه نخورید و این مردم همیشه قدردان شما خواهند بود.

یادواره شهدای مدافع حرم استان البرز با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین در مسجد جامع مشکین دشت همراه با تقدیر از خانواده های مدافعان حرم ایرانی و افغانستانی(تیپ فاطمیون) برگزار شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها