خبرهای داغ:
استاندار قم گفت: بهبود وضعیت ازدواج جوانان در گرو حل مشکلات و معضلات اقتصادی موجود در بخش اقتصادی جامعه است.
کد خبر: ۸۷۳۷۸۷۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
بهبود وضعیت ازدواج جوانان در گرو حل مشکلات اقتصادی جامعه است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمهدی صادقی چهارشنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که با حضور اعضای این ستاد در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به امر ازدواج باید در سطح ملی و فرابخشی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: بهبود وضعیت ازدواج جوانان در گرو حل مشکلات و معضلات موجود در بخش اقتصادی جامعه است.

وی در ادامه با بیان اینکه کم شدن امید جوانان به آینده از علل مهم تأخیر ازدواج در بین جوانان است، ‌افزود: برای بهبود وضعیت ازوداج در جامعه باید به جوانان امید بدهیم و هویت‌شان را به آنان بازگردانیم.

استاندار قم با اشاره به راه‌های امید بخشیدن و زنده‌کردن هویت جوانان عنوان کرد: فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان و کمک به آنان در راستای رسیدن به استقلال اقتصادی، آنان را به آینده امیدوار می‌کند و موجب می‌شود زودتر برای ازدواج اقدام کنند.

صادقی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارتی قبل و بعد از ازدواج ‌اقدامات خوبی است ولی برای بهبود وضعیت ازدواج باید ابتدا با رفع مشکلات اقتصادی جوانان، آنان را به سمت ازدواج ترغیب کرد.

در ادامه این جلسه برخی از نمایندگان نهاد‌های دولتی و نهاد‌های مردمی از جمله بهزیستی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم به بررسی دستورالعمل‌های ابلاغی اداره کل ورزش و جوانان به نهاد‌های مختلف برای اجرا در هفته ازدواج و بیان مشکلات موجود بر سر راه ازدواج جوانان، آسیب‌های حاصل از دیر شدن ازدواج جوانان و أثرات سوء‌ تأخیر ازدواج بر جامعه و ارائه راه حل این مشکلات پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها