بسته خبرهای کوتاه ارسالی از استان های قزوین ، لرستان و ساری شامل: اردوهای فرهنگی تربیتی صالحین، آموزش بدو ورود بسیجیان و فراخوان گردان بیت المقدس است.
کد خبر: ۸۷۳۷۸۵۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، خبرهای کوتاه استانی به شرح ذیل است:

اردوی فرهنگی تربیتی صالحین

حضور متربیان به همراه خانواده در اردوی جوانه های صالحین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: اردوی فرهنگی تربیتی جوانه های صالحین پایگاه شهید عبدی حاجیکلا از مجموعه حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن الائمه علیه السلام ساری( استان مازندران) برگزار شد.

این برنامه که در ساحل سالم دریای خزر انجام گرفت از شرکت کنندگان در طرح جوانه های صالحین به همراه والدین دعوت به عمل آمد. این مراسم با حضور بیش از 160 نفر از متربیان و خانواده آنها با یاد شهدای پایگاه(شهید بهرامپور و شهید عبدی) برگزار شد.

 

 

برگزاری آموزش بدو ورود یاران در پایگاه های حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع(

 آموزش بدو ورود یاران در پایگاه های حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ساری (استان مازندران) برگزار شد.این آموزش که ویژه بسیجیان عادی وجدید الورود به مدرسه عشق است در دومین مرحله برگزاری در چند پایگاه اجرا شد .

فراخوان ۲۴ساعته گردان بیت المقدس بروجرد

مرحله دوم  فراخوان ۲۴ساعته گردان بیت المقدس حوزه مقاومت کمیل ناحیه مقاومت بسیج بروجرد انجام شد.

 

به گفته سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا  شجاعی مسئول عملیات ناحیه مقاومت بسیج بروجرد این فراخوانی به منظور آشنایی نیروهای بسیجی باسلاح های شخصی وهدف از این فراخوانی ارتقاء سطح دانش نظامی بسیجیان است.

 

   هیئت عاشقان ولایت حوزه شهدای شهیدآباد قزوین برگزار شد

در این جلسه که فرماندهان پایگاه های تابعه مربیان صالحین سرگروه های صالحین و دبیران منتظران موعود(عج)حضور داشتند. هیئت عاشقان ولایت حوزه شهدای شهیدآبادد برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: سرمربی صالحین حوزه شهدای شهیدآباد حاج آقای خدامراد نیز به عنوان سخنران این برنامه بیانات رهبری در دیدار با ائمه جماعت مساجد تهران را برای اعضای حاضر در جلسه تبیین نمودو افزود: ویژگی شیعه ی خالص انسان هایی مانند عمار و مقداد سلمان الگویی برای شیعیان چنین آدم هایی هستند.

وی افزود: اسلام مردم را به مسجد جمع کرد تا مشکلات خود را در آن حل کنند.

" خدامراد"  در ادامه افزود: امام جماعت محور مسجد است فقط برای نماز خواندن نیست باید برمردم احکام بگوید و مسائل روز را برای مردم روشن کند اوباید به جوانان محبت کند تا جوانان جذب شوند.

وی در پایان گفت: امام خمینی (ره) انقلاب را از مسجد شروع کرد و مسجد مرکز مقاومت است. مرکز مقاومت فرهنگی نظامی حضور در مساجد باید پر رنگ تر باشد.

انتهای پیام/گ

 

 

ارسال نظرات