استان بوشهر - به همت حوزه ابوذر شهر شبانکاره صورت گرفت:
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهر شبانکاره شهرستان دشتستان(استان بوشهر) به همراه فرمانده حوزه ابوذر و بخشدار شهر به دیدار خانواده شهید حسین محمدی رفته یاد و خاطره شهیدان خصوصاً ، شهیدان رجایی و با هنررا زنده کردند.
کد خبر: ۸۷۳۷۸۴۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  حاج آقا طالبی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهر شبانکاره شهرستان دشتستان(استان بوشهر) به همراه فرمانده حوزه ابوذر ، علیرضا دشمن زیاری وسلیمانی بخشدار شهربه دیدار خانواده شهید حسین محمدی رفته یاد و خاطره شهیدان خصوصاً ، شهیدان رجایی و با هنرزنده کردند.

سلیمانی شهداء را الگوی جامعه اسلامی معرفی وتاکید کرد: همه آرامش و امنیت حاکم بر میهن اسلامی را مدیون خون شهداء هستیم که از جان خود برای حفظ کیان این نظام مایع گذاشتند .

در ادامه "علیرضا دشمن زیاری "عنوان کرد: هدف از دیدار با خانواده شهدا، کسب فیض است حضور ما در منزل شهداء اولین پیامش این است که برای کسب فیض از محضر خانواده شهید آمده ایم و روحیه مضاعفی از این دیدارها می گیریم .

وی افزود: اگر فرزندان شما در این مسیر نورانی و تعالی قدم گذاشتند و به ملکوت اعلی پیوستند و این راه نورانی که امام و ائمه اطهار برای آنها مشخص کرده بودند رفتند، ما آمده ایم بگوییم ادامه دهنده راه این عزیزان هستیم و به یاری خدا راه شهیدان را ادامه می دهیم .

در پایان نیز هدایای از طرف فرمانده حوزه و جناب آقای سلیمانی بخشدار تقدیم این خانواده شد.

انتهای پیام/گ

 

 

ارسال نظرات