فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد(ص) عنوان کرد

پدافند شرق و حفاظت از ۴۰۰ هزار کیلومتر مساحت هوایی

فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد(ص) گفت: پدافند هوایی شرق قائم آل محمد امروز وظیفه صیانت و حفاظت از۴۰۰ هزار کیلومتر مساحت استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان، بخش های از خراسان رضوی و کرمان را دارد.
کد خبر: ۸۷۳۷۸۰۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
  به گزارش خبرگزاری بسیجسرهنگ علی‌اکبر عباسی تجدد امشب  در دیدار صمیمی کارکنان پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (ص) با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به سالگرد صدور قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: فلسفه تشکیل پدافند هوایی ایجاد هماهنگی بین نیروهای مسلح در بخش پدافند هوایی است.

وی افزود: تمام نیروهای مسلح در بخش های متفاوت از جمله شناسایی، کشف، درگیری و انهدام در پدافند هوایی سهیم هستند و جایگاهی برای تجمع و هماهنگی نیروهای متفرقه لازم بود تا به صورت منسجم آتش گسترده خود را بر سرمتجاوزان و دشمنان خالی کند.

فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد(ص) گفت: در این راستا دستور تشکیل پدافند هوایی ارتش در 10 شهریورماه سال 1387 توسط مقام معظم رهبری صادر شده است.


عباسی تجدد افزود: با توجه به این نو پایی مشکلاتی وجود دارد اما امروز افتخار داریم که براساس بیانات مقام معظم رهبری  که می فرمایند: "پدافند هوایی اولویت کشور و نوک پیکان جبهه در تهدیدات خارجی است" خدمت  کنیم.

وی تصریح کرد: پدافند هوایی شرق قائم آل محمد امروز افتخار این را دارد که وظیفه صیانت و حفاظت از آسمان از 400 هزار کیلومتر مساحت چهار استان شامل خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان، بخش های از خراسان رضوی و کرمان را دارد تا مردم با آسودگی، آرامش و احساس امنیت چرخ های این نظام را بچرخانند.

فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد(ص) بیان کرد:  این دیدار تجدید بعیت دوباره با آرمانهای نظام ، رهبرکبیر انقلاب، مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در استان است  تا بگویم که ایستاده ایم و اجازه نمی‌دهیم که یک وجب از خاک این میهن زیر پوتین هیچ متجاوزی برسد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار